Świetne auto. Elektryk kasuje turbodziurę i zapewnia zrywność, reakcję na ruch gazu lepszy niż wolnossące silniki.
Realny zasięg na samym prądzie to 20-30 km. Deklarowane 40 km zasięgu jest osiągalne jadąc 50 kph bez klimatyzacji i konieczności ogrzewania wnętrza. Zużycie paliwa długoterminowe z 30 kkm to 4,9l/100 km plus koszt prądu stanowiący ekwiwalent 0,2 l benzyny. Przy dojazdach do pracy 25 km auto pali 0. Po wykorzystaniu baterii: minimalne zużycie przy 50 kph - 4,2, droga krajowa 100 kph - ok 6,2l, droga ekspresowa: 120 kph - ok 6,8, 140 kph - ok. 8, 160 kph - ok. 9,5, 180 kph - ok 11,3. Największe zużycie na trasie, z prędkością najczęstszą 220 kph na autostradzie - 13,3. Oszczędna jazda po mieście w trybie hybrydowym - ok. 6l/100km, dość dynamiczna jazda po mieście - około 10l. Bardzo oszczędna jazda po mieście w trybie hybrydowym ok 5l, identycznie oszczędna w trybie sport, ze szczątkowym wykorzystaniem trybu hybrydowego - 7,5.