Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

pb - zużycie paliwa dla silnika 318i 129KM 95kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,5
Deklaracja producenta
7,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 318i 129KM 95kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (30)

10,3
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Bardzo duże spalanie znacznie większe niż przewidział producent sięga prawie 11l/100km
7,3
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
8,4
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Średni koszt 0.381zł/km
8,3
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
10,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
9,3
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Auto bardzo oszczędne i dynamiczne nie ma różnicy czy chodzi na benzynie czy na gazie.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,6
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
7,4
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Auto pali adekwatnie do osiągów. Przy normalnej trasie na tempomacie 90-100 km/h spalanie 6.0 l/100 km. Jednak na autostradzie na tempomacie 150-160 km/h to już 7.0 l/100 km.
7,4
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Wszystko zależy od tego jak się traktuje pedał gazu. W trasie z prędkością 90-110 km/h na dystansie Kielce - Warszawa spalił 5.9 l/100km.
10,2
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Tu znowu dwie części oceny. Naprawy i serwisowanie auta prawie nic nie kosztują. Problemem jest zużycie paliwa, rzadko spadające poniżej 9l/100km. Stosunkowo często trzeba wymieniać tylne okładziny hamulcowe, co wynika ze sposobu działania ESP, ale wydatek rzędu 500 zł co 30 tys. km nie rujnuje kieszeni.
8,8
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Warszawa to dokladnie 9,6. Korki, nie korki, praktycznie caly czas tyle wychodzi. Mieszany cykl 50/50 to 8,8-9,0. But w trasie 170-190 ( max to ok 220) to nawet to 10-11 moze dosjc. Za to przy 130-140 jest przyjmne 7,4 !
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90