Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E46

Podsumowanie 1747 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E46
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,37 zł
24
9,5
56,99 zł
7
8,7
52,50 zł
47
8,2
49,33 zł
50
15,0
90,12 zł
1
8,7
52,36 zł
86
8,4
50,17 zł
12
8,7
52,15 zł
10
9,5
56,82 zł
47
10,0
60,13 zł
36
9,4
56,18 zł
8
9,3
55,84 zł
60
9,7
58,09 zł
25
8,9
53,30 zł
7
10,1
60,42 zł
32
9,6
57,72 zł
27
11,1
66,57 zł
5
10,2
61,36 zł
15
10,0
60,27 zł
32
9,4
56,48 zł
2
10,7
64,44 zł
12
13,3
80,11 zł
3
11,0
65,90 zł
19
11,1
66,69 zł
1
12,1
72,60 zł
6
10,2
61,28 zł
6
10,1
60,81 zł
24
10,1
60,46 zł
30
9,9
59,22 zł
7
11,3
67,68 zł
20
11,2
67,29 zł
4
11,4
68,71 zł
28
11,8
70,90 zł
14
12,5
75,10 zł
5
13,3
79,91 zł
27
16,4
98,54 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E46
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,0
30,94 zł
7
11,3
35,06 zł
2
10,3
31,90 zł
5
10,6
32,90 zł
26
9,9
30,78 zł
42
9,8
30,25 zł
2
12,2
37,93 zł
16
11,8
36,71 zł
10
11,1
34,44 zł
2
10,1
31,43 zł
14
9,8
30,38 zł
10
10,2
31,49 zł
2
11,2
34,75 zł
2
11,6
36,03 zł
9
12,6
39,10 zł
3
10,9
33,68 zł
11
12,8
39,66 zł
12
12,0
37,16 zł
4
13,1
40,57 zł
4
14,5
44,99 zł
2
12,9
40,03 zł
2
13,7
42,51 zł
1
13,0
40,44 zł
3
11,7
36,24 zł
10
10,8
33,36 zł
4
12,9
40,03 zł
2
11,9
36,84 zł
7
13,0
40,46 zł
5
13,0
40,34 zł
9
12,1
37,65 zł
3
14,7
45,61 zł
1
15,4
47,78 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 3 E46
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,89 zł
25
6,6
40,10 zł
160
6,8
41,28 zł
59
6,5
39,08 zł
22
6,1
37,04 zł
17
6,6
39,77 zł
122
6,7
40,72 zł
8
6,8
41,22 zł
144
6,7
40,58 zł
55
7,6
46,25 zł
47
7,6
46,14 zł
5
7,9
47,64 zł
35
8,0
48,55 zł
11
8,5
51,41 zł
11
7,3
43,90 zł
16
7,7
46,89 zł
27
8,5
51,64 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (1747)

9,4
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Jestem zaskoczony stosunkiem osiągów do spalania tego modelu. Przed zakupem czytałem dużo pochlebnych opinii o tym silniku i teraz już wiem, że wybrałem najlepszy! Elastyczność diesla, obroty benzyny, dźwięk rzędowej szóstki - REWELACJA nie zmienię długo auta bo nie ma na co!
9,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Dwa litry benzyna, więc jak na wiekowe auto to 10 litrów nie jest aż tak źle. Jakby był nowszy to by pewnie mniej palił... ale jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. :)
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
9,0
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Spalanie jak na tak duży silnik, na prawdę przyzwoite, nadmiar momentu sprawia że nie ma konieczności nadmiernego kręcenia silnika. Ceny części nie są najniższe ale po pierwsze jak by nie było mamy do czynienia z samochodem klasy premium a po drugie jakość kosztuje.
9,0
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Spalanie jak na tak duży silnik, na prawdę przyzwoite, nadmiar momentu sprawia że nie ma konieczności nadmiernego kręcenia silnika. Ceny części nie są najniższe ale po pierwsze jak by nie było mamy do czynienia z samochodem klasy premium a po drugie jakość kosztuje.
9,0
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Spalanie jak na tak duży silnik, na prawdę przyzwoite, nadmiar momentu sprawia że nie ma konieczności nadmiernego kręcenia silnika. Ceny części nie są najniższe ale po pierwsze jak by nie było mamy do czynienia z samochodem klasy premium a po drugie jakość kosztuje.
13,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Duża przewaga cyklu miejskiego w godzinach szczytu, sporadycznie wyjeżdżam na drogi szybkiego ruchu ale staram się za ich pośrednictwem wszędzie dojeżdżać, ale chcąc nie chcąc spalanie gazu wynosi mniej więcej 15 litrów na setkę. W przypadku jazdy na dalekie dystanse pojawia się miłe zaskoczenie jakim jest to że udaje się nawet zejść poniżej 10 litrów, tempomacik, i rozwijanie prędkości nie większych niż 140-150 km/h daje dobre efekty, klimy używam sporadycznie
13,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Duża przewaga cyklu miejskiego w godzinach szczytu, sporadycznie wyjeżdżam na drogi szybkiego ruchu ale staram się za ich pośrednictwem wszędzie dojeżdżać, ale chcąc nie chcąc spalanie gazu wynosi mniej więcej 15 litrów na setkę. W przypadku jazdy na dalekie dystanse pojawia się miłe zaskoczenie jakim jest to że udaje się nawet zejść poniżej 10 litrów, tempomacik, i rozwijanie prędkości nie większych niż 140-150 km/h daje dobre efekty, klimy używam sporadycznie
BMW Seria 3 E46