Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E46 Sedan

Podsumowanie 900 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E46 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,67 zł
24
8,2
49,61 zł
50
8,7
52,66 zł
86
9,5
57,15 zł
47
9,3
56,15 zł
60
10,1
60,76 zł
32
10,2
61,71 zł
15
10,7
64,81 zł
12
13,3
80,57 zł
3
10,1
61,15 zł
24
11,3
68,07 zł
20
11,2
67,68 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E46 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,0
31,34 zł
7
10,6
33,33 zł
26
9,9
31,19 zł
42
12,2
38,43 zł
16
10,1
31,84 zł
14
11,2
35,21 zł
2
10,9
34,12 zł
11
12,0
37,64 zł
4
13,1
41,10 zł
4
11,7
36,71 zł
10
11,9
37,32 zł
7
13,0
40,99 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla BMW Seria 3 E46 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
39,43 zł
25
6,6
40,64 zł
160
6,6
40,31 zł
122
7,6
46,88 zł
47
7,6
46,77 zł
5
7,3
44,50 zł
16
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (900)

6,5
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 204KM 150kW
na razie poza paliwem żadnych kosztów , i oleju
5,4
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Podane spalanie na podstawie danych z komputera pokładowego. Przy ekonomicznej jezdzie autostradą/ekspresówką (90km/h najlepiej ok 50m za tirem) auto naprawdę mało pali, w okolicach 4 litrów/100km, przy stałej prędkości 120-140 spalanie wzrasta już do ok 6-6,5l/100km. Opony szerokość 225, myślę, że na 205 możnaby zaoszczędzić jeszcze parę setek na 100km. Natomiast jeśli chodzi o miasto to jeśli kierowca potrafi zachować zasady eco-drivingu spalanie rzędu 5,5-6l jest jak najbardziej osiągalne! Oczywiście są ludzie, którzy powiedzą, że silnik 2,0 musi swoje palić, ale to nieprawda, większość zależy od kierowcy. Wcześniej miałem A-klase i paliła nieznacznie mniej przy mocy 60km.
8,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Dynamiczny silnik 2,0 a spalanie na poziomie 7/100km.
8,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Drogie części (szczególnie oryginalne), kosztowne rozwiązania, w samochodzie używanym wiele elementów wymagających wymiany.
9,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Dwa litry benzyna, więc jak na wiekowe auto to 10 litrów nie jest aż tak źle. Jakby był nowszy to by pewnie mniej palił... ale jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. :)
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
7,6
l/100km
10,2
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam autko można kupić w dobrej cenie. Lecz 'wszystkie drobne usterki' które charakteryzują ten model sprawiają że jednak utrzymanie generuje koszty. 1. Problem z centralnym zamkiem (koszt 80 zł przekażniki + koszt ich wymiany) 2. problem z wklądka bagażnika koszt 50 zł u klucznika. 3. tzw. jeż koszt ok. 150 zł (przy wymianie) 4. problem z obudową kluczyka wymiana (90 zł) - lub jeśli chcemy 'skopiować' to już ok. 450 zł 5. rdza na nadkolu koszt od 300 zł 6. wadliwe wahacze przód jeden około 200 zł z wymianą. 7. brak manetki komputera koszt 40 złotych + koszta włączenia funkcji (koszt 100 zł) 8. brak park asistant . Dosyć spore spalanie więc autko raczej do gazu chociaż ja narazie nie planuje tego.
13,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Duża przewaga cyklu miejskiego w godzinach szczytu, sporadycznie wyjeżdżam na drogi szybkiego ruchu ale staram się za ich pośrednictwem wszędzie dojeżdżać, ale chcąc nie chcąc spalanie gazu wynosi mniej więcej 15 litrów na setkę. W przypadku jazdy na dalekie dystanse pojawia się miłe zaskoczenie jakim jest to że udaje się nawet zejść poniżej 10 litrów, tempomacik, i rozwijanie prędkości nie większych niż 140-150 km/h daje dobre efekty, klimy używam sporadycznie
13,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Duża przewaga cyklu miejskiego w godzinach szczytu, sporadycznie wyjeżdżam na drogi szybkiego ruchu ale staram się za ich pośrednictwem wszędzie dojeżdżać, ale chcąc nie chcąc spalanie gazu wynosi mniej więcej 15 litrów na setkę. W przypadku jazdy na dalekie dystanse pojawia się miłe zaskoczenie jakim jest to że udaje się nawet zejść poniżej 10 litrów, tempomacik, i rozwijanie prędkości nie większych niż 140-150 km/h daje dobre efekty, klimy używam sporadycznie
BMW Seria 3 E46 Sedan