Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E46 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,7
Deklaracja producenta
8,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.1

Lista raportów zużycia paliwa (128)

8,5
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Na baku 650km czyli pali jakieś 9 litrów. We dwie osoby ok w 3 i więcej brak mocy i spalanie powyżej 11. Miasto 10l trasa 7.
11,2
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
8,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Nie polecam tego silnika,pali dużo a nie jedzie. Miałem w 2 sedanach i 1 coupe. Przy przebiegu w okolicy 200tys mozna sie spodziewac,że strzeli uszczelka pod głowicą.
8,9
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Nowa instalacja gazowa.
7,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jestem super zadowolony ze spalania, w mieście 8-9l natomiast autostrada potrafię zejść poniżej 6l dwie osoby w samochodzie i parę gratów do tego wygodny samochód ale silnik za mały jak na tak wielką bryłę samochodu.
10,2
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Nowa instalacja gazowa STAG . Autem zrobile 100 tyś km na benzynie . I 1100km pali 8-12 litrów gazu w zaleznosci od jazdy . Dynamika nie ucierpiala na 1100km spaliło równiez 6- litrów benzyny - jest zima. Żałuje ze nie zalozylem gazu odrazu po zakupie silnik bez awaryjny polecam przez 100 tys km wymiana tylko oleju i filtrów chlodnicy i rozrrusznika ;)
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
10,5
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
8,8
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
CHYBA JEDEN Z OSTATNICH PRAWDZIWYCH SAMOCHODÓW. Silnik na tle współczesnych może pali dużo, ale po założeniu instalacji gazowej nie ma bólu głowy na stacji! Prosta 8 zaworowa konstrukcja z bardzo przyjemną charakterystyką pracy. Wół roboczy! Polecam ten silnik. Szkoda, że nie ma go w wersjach po lifcie. Elementy wnętrza super spasowane, dobre materiały. Przejechałem moim samochodem już blisko 80tys. km w ciągu ponad 3 lat i jestem bardzo zadowolony. Instalację za 2400zł założyłem zaraz po kupnie i był to strzał w dziesiątkę. Samochód kupiłem osobiście w Niemczech z przebiegiem 156tys. km - przebieg prawdziwy! Teraz ma 234tys. nie bierze oleju. Jedynie ze względu na powiększenie rodziny szukam kombi. Inaczej obecny samochód mimo wieku miałby u mnie dożywotkę! W mieście pali 10l LPG, na trasie muskając gaz i jeżdżąc tempem "ciężarówkowym" spalił 7,3l - dystans ponad 500km. Autostrada tylko kierowca i niewielki bagaż 130km/h - 8,5-9,2l/100km, przy 160-170km/h może spalić już 10,5, 11MAX. Nie ma dwumasy, nie ma vanosów, zmiennych skoków zaworów i innych rzeczy, które mogłyby się z czasem zużyć. Przy jeździe w pojedynkę 118KM w zupełności wystarcza, ale przy komplecie osób przydałoby się 40KM więcej. Ale wolę czasem nie mieć tyle frajdy z jazdy, niż płacić majątku za serwis. Wyremontowałem tylne zawieszenie - 800zł Lemforder + geometria 150zł w Kijance w Kielcach. Regeneracja maglownicy 480zł + zbieżność, tuleje przednich wahaczy, hamulce przód ATE 500zł, tył Bosch 300zł (bosch szajs!) i jeżdżę, jeżdżę, jeżdżę! JESZCZE RAZ POLECAM TAKI SILNIK. OCZYWIŚCIE W ZADBANYM EGZEMPLARZU!
8,6
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jak na tą klasę,spodziewałem się że będzie coś za coś a tutaj koszty utrzymania nie idą w parze z komfortem.
9,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Taniutko. Kupa urzywanych tanich części.
10,3
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jak się jeździ w miarę pól na pół miasto z trasą to średnia wychodzi 10l/100km. w trasie przy 140 również 10l/100km. a jak samo miasto to nawet 13l/100km więcej jest ciężko przerzucić bez naprawdę mocnego deptania gazu.
BMW Seria 3 E46 Sedan