Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E30 Touring

Podsumowanie 73 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E30 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
53,93 zł
4
9,5
57,28 zł
6
9,9
59,21 zł
11
11,7
70,50 zł
6
13,1
78,47 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 3 E30 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
36,46 zł
2
11,2
34,87 zł
13
10,5
32,80 zł
4
12,6
39,33 zł
9
13,0
40,35 zł
2
Silniki Diesla BMW Seria 3 E30 Touring
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
51,41 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (73)

10,0
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Samochód spala przynajmniej o 2 litry za dużo benzyny. Jeżdżę dosyć spokojnie. do 110 max, delikatne ruszanie. a i tak w jeździe mieszanej spalam 10 l. Lepszy jest silnik 2.0 , więcej mocy a spalanie podobne. Części są dostępne. Ale cenowo droższe od np. vw, opli itd. niektóre nawet 2,3 krotnie. Ale tragedii nie ma.
12,6
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
Samochód dość nieekonomiczny, choć wynika to zapewne z tego, że instalacja niesekwencyjna.
12,6
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
7,2
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
jak pisałem wyżej. Spalanie na stałym poziomie 7 l/100km bez względu an załadunek auta i prędkości. Ceny napraw i pprzeglądów wysokie ponieważ każdy mechanik widząc BMW musi wg stereotypu zedrzeć z nas pieniądze,ogólnie ten model nie wymaga napraw jeśli pzrestrzega się zasad kożystania z diesla,silnik jest na tyle prosty iż każdy może sam go naprawić,nie dajcie się wkręcić w drogie wymiany rozrządów-ten samochód ma 1 wałek rozrządu i jedną rolkę napinającą,można anwet samemu to wymienić,dostęp jest ok,ale jeśli chcecie u mechanika to zrobić wówczas koszt nie powinien być wyższy niz 150-200zł za wymianę,części ok 120-170zł
8,2
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Spalanie benzyny średnio pół na pół 9l gazu 11l trasa benzyna 8 l przy 130 gaz 10l
12,3
BMW Seria 3 E30
Touring 325 i 170KM 125kW
Zasadniczo spali tyle ile chcesz...(niewyobrażam sobie spalania niższego niż 9,5 litra-chyba że go ktoś ciągnie na holu na biegu jałowym...)))to tak ,jest możliwe.Trzeba pamiętać że jest to 2,5 litrowy silnik,konstrukcyjne arcydzieło lat 80,90,więc solidne,niezawodne jest,brak jakichkolwiek kompromisów.Niestety e30-ka to ostatnia trójka budowana przez samotnych inżynierów,czystych pasjonatów,którzy nie czuli oddechu księgowych na karku.Pozostałe to już inna liga...( Jestenią 2009 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem bardzo ładnanego,zadbanego egzemplarza za 7tys.Na chwile obecną w moją Bestyjke wsadziłęm już równoawrtość samochodu,żaden dziwny tunning,swape ani inne cudo poprostu na tzw"oryginał".Wymieniłem wszystko to co było potrzeba albo co będzie do wymiany w czasie następnych 2,3 lat.Czekam na złote blachy . Oczywiście za 15tysi znalazł bym ładną e36 ale to już by nie było to samo.Właściciele "czystych",oryginalnych e30 wiedzą o co mi chodzi...)))
12,3
BMW Seria 3 E30
Touring 325 i 170KM 125kW
Zasadniczo spali tyle ile chcesz...(niewyobrażam sobie spalania niższego niż 9,5 litra-chyba że go ktoś ciągnie na holu na biegu jałowym...)))to tak ,jest możliwe.Trzeba pamiętać że jest to 2,5 litrowy silnik,konstrukcyjne arcydzieło lat 80,90,więc solidne,niezawodne jest,brak jakichkolwiek kompromisów.Niestety e30-ka to ostatnia trójka budowana przez samotnych inżynierów,czystych pasjonatów,którzy nie czuli oddechu księgowych na karku.Pozostałe to już inna liga...( Jestenią 2009 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem bardzo ładnanego,zadbanego egzemplarza za 7tys.Na chwile obecną w moją Bestyjke wsadziłęm już równoawrtość samochodu,żaden dziwny tunning,swape ani inne cudo poprostu na tzw"oryginał".Wymieniłem wszystko to co było potrzeba albo co będzie do wymiany w czasie następnych 2,3 lat.Czekam na złote blachy . Oczywiście za 15tysi znalazł bym ładną e36 ale to już by nie było to samo.Właściciele "czystych",oryginalnych e30 wiedzą o co mi chodzi...)))
9,6
BMW Seria 3 E30
Touring 316 i 100KM 74kW
11,0
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
w cyklu mieszanym ok 10-15 w zależności od stylu jazdy, moja poprzednia e30 z tym samym motorem była dużo bardziej ekonomiczna (mowa o gazie)
13,0
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
BMW Seria 3 E30 Touring