Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 1 E81/E87

Podsumowanie 322 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 1 E81/E87
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,32 zł
46
8,0
47,99 zł
34
8,4
50,64 zł
19
8,0
48,20 zł
1
8,6
51,95 zł
13
8,4
50,41 zł
12
8,9
53,69 zł
9
12,7
76,52 zł
3
11,3
68,08 zł
1
9,9
59,65 zł
4
12,1
72,66 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 1 E81/E87
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
30,39 zł
7
10,8
33,79 zł
1
9,8
30,66 zł
1
13,3
41,61 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 1 E81/E87
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,64 zł
7
6,5
39,52 zł
42
5,8
35,45 zł
1
6,0
36,61 zł
53
7,1
43,25 zł
37
7,0
42,54 zł
5
6,3
38,26 zł
10
6,3
38,50 zł
1
7,1
43,60 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa BMW Seria 1 E81/E87 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (322)

7,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 3d E81 2.0 120i 170KM 125kW
No tutaj sam jestem zaskoczony, średnio na dystansie pow. 25000km, miasto trasa w przyblizeniu 50/50%, wychodzi mi 7,57l/100 wachy 98. Ten wynik mnie w pełni zadowala a co ciekawsze, że pokładowy komp wskazuje 7,6l/100km, a one mają z reguly tendencje do zanizania
6,2
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
8,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
NIESTETY JAK NA AUTO Z TAK MAŁĄ POJEMNOŚCIĄ SILNIKA SPALENIE JEST BARDZO WYSOKIE. AUTO SŁUŻY GŁÓWNIE DO JAZDY PO MIEŚCIE I TO W GODZINACH POZA SZCZYTEM, TRYB JAZDY NIE JEST BARDZO AGRESYWNY, PALIWO DOBREJ JAKOŚCI (LANE JEDYNIE 98 NA BP) JEDNAK CIĘŻKO ABY KOMPUTER WSKAZYWAŁ MNIEJ NIŻ 9,5 L/100KM
6,2
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 123d 204KM 150kW
Spalanie: 4.9 l/100km miałem na odcinku 50 km, jechalem prawie caly odcinek 100 km/h 9.3 l/100km pojawiło mi sie w trybie miejskim w zime, kiedy było po -20 stopni na dworze dla sprecyzowania moge dodac jeszcze jedno spalanie na odcinku 260 km, jechałem w 4 osoby, 3 z nich w granicach 82-85kg i kolejna osoba okolo 100kg + zapakowany bagażnik, predkość średnia gdzies 110, ponizej 100 nie schodziłem. Spalanie przy takich warunkach wyszlo mi 5.8 l/100km
8,9
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 3d E81 2.0 120i 170KM 125kW
8,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 3d E81 1.6 116i 122KM 90kW
6,8
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120d 163KM 120kW
8,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 3d E81 2.0 118i 143KM 105kW
Auto w mieście przy dużych korkach spala 10-10,3 l/100km, przy dynamicznej jeździe w mieście przy małym natężeniu ruchu ok. 9l, wolniej nie jeżdżę, bo to nie uno:). W trasie przy prędkościach rzędu 110-130km/h z wyprzedzaniem od czasu do czasu spalanie utrzymuje się na poziomie 7,5-7,8 l/100km, przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie 8,5-9 l. Jadąc 80-90km/h spokojnie zejdziemy poniżej 7, a nawet 6,5. Ogólnie auto prowadzi się super i kompletnie nic się nie psuje - w końcu to BMW, polecam:)
7,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120d 163KM 120kW
moj pali jak smok
6,8
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Silnik BMW Serii 1 zadawala się niewielką ilością benzyny. Na trasie jadąc w pojedynkę można osiagnać spalanie delikatnie przekraczające granicę 5 l/100km. To wynik dorównujący sławnemu silnikowy VW 1,9 TDI. W mieście auto konsumuje nie więcej niz 9 l/100km przy w miarę dynamicznej jeździe. Jeżeli chodzi o osiągi to w najmniejszym dziecku BMW nie doświadczymy wciskania w fotel przy przyśpieszeniu, jedynie tylni napęd zapewnia frajdę z jazdy,ale tylko na mokrej nawierzchni czy na śniegu. Elastyczność silnika niezachwyca, fakt że można się puruszać na 6 biegu przy prędkości 50, a nawet 40 km/h, a silnik nie będzie błagał nas szarpaniem o zmianę biegu na niższy, aczkolwiek przyśpieszenie bedzie trwało wieki. Maksymalną moc 122 KM silnik osiąga dopiero przy 6 tys.obr/min (praktycznie na końcu skali, gdyż silnik kręci sie do niecałych 7 tys.obrotów), a maksymalny moment obrotowy dopiero powyżej 4 tys.obrotów, zatem aby wykonać dynamiczny manewr wyprzedzania jesteśmy zmuszeni do "ostrej" redukcji biegów. Podsumowyjąc BMW 116i jest oszczędnym, wdzięcznie prowadzącym się samochodem dzięki rewelacyjnemu układowi kierowniczemu, który natychmiastowo reaguję na polecenia kierowcy, ale silnik 1,6 jest zbyt płynie zaprogramowany na naciśnięcie pedału gazu i naturalnie brakuję mocy. Polecam wersję 118d 143KM lub jeszcze lepsza 120d 177KM, którymi miałem możliwośc się przejechać...niestety już po kupnie 116i :(
BMW Seria 1 E81/E87