Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 118d 143KM 105kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,0
Deklaracja producenta
4,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.7

Lista raportów zużycia paliwa (44)

5,8
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jestem zachwycony ekonomicznością! Nie spodziewałem się że będzie aż tak dobrze. Spalanie: normalnie czyli miasto + trochę poza 6,5l. Poza miastem nawet 5,2l trasa Poznań - Karpacz, 5,3l Poznań - Praga. Sądzę, że może być jeszcze mniej, bo wolno nie jeżdżę, a poza tym w górach spalanie na pewno większe. Przeglądy - trochę drogie, ale ok. Napraw - brak :D (w porównaniu do 307, to aż niesamowite, że samochody potrafią się nie psuć!)
5,7
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Średnie zużycie paliwa mam na poziomie 7,2 l/100 km, przy czym moją jazdę spokojnie można nazwać dynamiczną.To spalanie to głównie miasto. Na trasie koło 6 litrów, choć udało mi się zejść do 3,8 l, przy prędkościach do 100km/h.Wszystkie dane wg komputera.Jak na 2 l i 184 km i emocjach jakie auto dostarcza spalanie jest więcej niż doskonałe.Osiągi bardzo podobne do 330d e 46, a spalanie 3 litry mniejsze. Co do przeglądów - nie robiłem przy samochodzie nic prócz wymiany oleju, 5,5 l - 400zł.Nic więcej nie robiłem.Dlaczego?Pan majster powiedział mi, że mam czekać na informacje z komputera, podobno informuje jeśli trzeba cokolwiek wymienić.
6,3
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Samochód w cyklu mieszanym zużywa 6,7 litra oleju napędowego na 100 km. (pomiar na dystansie ponad 7 tys km). Jeżdżę i dynamicznie i ekonomicznie. Rozkłada to się mniej więcej równo. Zapewnienia producenta o śmiesznie niskim spalaniu należy między bajki włożyć. Mimo to nie ma co narzekać, i tak jest dobrze. Z przeglądami jest już trochę gorzej. Serwisy BMW nigdy nie należały do tanich. Za pierwszy przegląd zapłaciłem 950 zł. Za głupią dezynfekcję klimatyzacji i to bez uzupełniania czynnika chłodzącego 450 zł?? Za ustawienie zbieżności kół 350 zł. Lekka przesada. Drugi przegląd będzie zapewne bardzo kosztowny z uwagi na konieczność wymiany nie tylko oleju silnikowego, ale również klocków hamulcowch, uzupełnienie płynu hamulcowego i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy. Ale tak jest w większości marek premium. Tak, tak, to właśnie serwisy zapewniają rentowność autoryzowanym dealerom.
4,9
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
5,2
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
143 KM ( automat ) , spalanie 4,5-6 l/100 km A przeglądy - jak w każdym innym serwisie ( nie widzę różnicy między Fiatem,Alfą,Citroenem,Oplem,Renault,Saabem,VW ).
6,2
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
4,6
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jeśli przyjedziemy z własnymi materiałami do ASO, to za obsługę zapłacimy grosze. Jest to najtańsze auto w eksploatacji jakie do tej pory miałem. Spalanie przy normalnej jeździe jest więcej niż satysfakcjonujące. Niewiele wzrasta przy ostrzejszej jeździe, a przy jeździe nastawionej na ekonomię da się zejść nawet poniżej danych deklarowanych przez producenta (4,5 l/100 km średnio).
6,0
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jeżeli chodzi o zużycie paliwa,to mało nie pali.Ceny przeglądów w normie,jeżeli chodzi o zamienniki to nie ma większych problemów.
6,1
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
To "najmniej palące" auto jakie miałem. Biorąc pod uwagę moc i radość z jazdy. Ekologiczny silnik roku 2008. Podają 4.5 l na 100 km. Trudno uzyskać taki dynamiczną jazdę. Tym autem nie można jeździć ekonomicznie. Żal nie docisnąć gazu i poczuć te emocje.
5,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jako posiadacz francuskich i japońskich samochodów serwisowanych w ASO stwierdzam, ze BMW jest naprawde rozsądnym wyborem. Fakt, ze jest drogie w zakupie porównując do innych marek za te pieniądze mógłbym mieć Avensis, Passata czy cus w tej klasie. Nawet poczatkowo moje kroki kierowałem w kierunku tychże modeli, ale potem zupełnie przypadkiem trafiłem do salonu BMW i tam namówiono mnie na jazdę próbną "1". Od tego czasu wiele rzeczy już nie jest takich jak kiedyś :).
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87