Szukaj

Najnowsze raporty BMW

127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Miałem Renault Zoe, następnie Nissan Leaf, ostatnio Tesla model 3 a obecnie mój Faworyt czyli BMW i3 z Range Extender. To najlepsze auto jakie użytkuje. Idealne do miasta ale w trasie również sobie poradzi pod warunkiem że max prędkość 100 km/h. W mieście przejechanie 100 km kosztuje mnie 11 zł, jeżeli bateria mi się wyładuje do ok 10%, mając range extender czyli mały silniczek, generator prądu, można jechać dalej, zbiornik paliwa tylko 9-10 litrów max ale testowałem spalanie po mieście Warszawa, spalanie wynosi 3-4 L na 100 km jadąc na wyładowanej baterii. Znam osobę która tym bmw czy i3 BMW range extender z akumulatorem 60 Ah, jeździ po całej Europie i na liczniku nabił 278 tyś km, auto nie do zajechania, a silnik spalinowy 2 cylindry 8 zaworów, prosty w naprawie, regeneracji, ale póki co niema potrzeby remontu. Wymiana oleju co 2 lata zaleca producent, ja wymieniam co rok czyli.. obliczyłem że na silniku spalinowym przejeżdżam rocznie 800 Km czyli tyle co nic, resztę jadę na prądzie. Polecam z całego serca wersję TYLKO i Wyłącznie BMW i3 z Range Extender czyli z tzw. REX. Korozja nigdy nie wystąpi w tym aucie. PS. przyspieszenie od 0 do 60 km/h... około 3 sekundy, do setki ma poniżej 8 sekund więc super... ALE.. na światłach.. w stolicy... autka 400 koni nie mają szans ze mną na starcie czyli od zera do 50 km/h. Tylko Tesla mnie potrafi wyprzedzić na światłach.. i to jeszcze nie każdy model :) Kocham to auto ! Mając benzynkę w baku możesz dojechać na koniec świata :D... a Tesla.. ? śmiech na sali.. i cena Tesli nieproporcjonalna do zasięgu i jakości, miałem to wiem. Porażka !
127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Posiadam wersję z Range Extender więc zasięg jest tak odległy byle tylko paliwo benzyna była w zbiorniku. Można zwiedzić całą Europę tym autkiem. Zwiedziłem kilka krajów. Jazda w mieście do zasięg na baterii 140-160 km, jazda po całkowitym wyczerpaniu baterii, wtedy autko jeździ nadal na prądzie ale z range extender, spalanie benzyny w mieście to 4 L/100 km, spalanie na trasie 100-120 km/h niestety spalanie 8-10 L/100 KM, auto jest idealne do miasta i uwielbia korki bo wtedy nic nie spala ani nie zużywa energii. Polecam z całego serca. Zakochałem się w tym aucie na maxa a miałem już ponad 40 aut. To zostanie do końca mojego życia :)
8,2
BMW Seria 4 G22-23-26
Coupe 2.0 430i 258KM 190kW
Średnia z roku. Głównie krótke trasy pomiędzy małymi miejscowościami i na miejscu, czasem trasy po kiokaset km z szybkimi przelotami. Najniższe spalanie w zimie przy bardzo wolnym ruchu między miastami. Przy ograniczeniu króciutkich tras do sklepu po bułki wynik byłby lepszy.
4,7
BMW X3 G01
SUV Facelifting 2.0 18d 150KM 110kW
Świadoma decyzja z zakupem najsłabszej jednostki utwierdza mnie w przekonaniu, że podjąłem najlepsza decyzję. Ekstremalnie niskie spalanie to to na co się nastawiałem i w ogóle się nie zawiodłem. Jeżdżąc codziennie po całej Polsce oszczędzam rocznie kilka tysięcy. Wyniki mogą dziwić, ale wszystko opiera się na ekonomicznej jeździe.
7,7
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Mam wersję xdrive, ale nie ma jej do wyboru w tym konfiguratorze, staram się jeździć bardziej ekonomicznie niż dynamicznie, choć auto bardziej zachęca do wciskania gazu mocniej niż delikatniej. Auto jest ciężkie i przy takiej jednostajnej jeździe 90-100 spalanie w okolicach 7l jest bardzo realne, ale przy mniej rozgrzanym silniku i krótkich trasach trzeba się liczyć ze spalaniem powyżej 8.5l
7,5
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Na trasie 805 km, gdzie większość drogi była pokonana z prędkością 125km/h, 4 osoby i pełen bagażnik, opony całoroczne, klima na niskich obrotach wyszło mi spalanie 6,8 l/100km, w mieście na krótkich dystansach sporo więcej pali, ale ogólnie polecam - mocny i oszczędny jednocześnie
12,3
BMW Seria 5 G30-G31
M5 Limuzyna Facelifting 4.4 M5 600KM 441kW
Auto potrafi być szokująco oszczędne w trasie, jeśli jedzie się delikatnie (poniżej 8/100). W jeździe mieszanej, na dystansie 20 tys. km mam spalanie 11,5/100km. Jeśli depcze się "do dechy" to na dystansie 3 km można mieć średnie spalanie na poziomie 50l/100km :D Ale później wszystko wraca do normy. W mieście bez korków i na rozgrzanym silniku: około 10/100. Jeśli są korki - to nawet i 17/100. Jak na tą moc i osiągi oraz gabaryty auta - moim zdaniem fantastycznie niskie spalanie.
7,2
BMW X1 U11
Crossover 2.0 23i 218KM 160kW
W zimie na krótkich odcinkach nawet 12l. W mieście około 8 w korku 9 l/100. Na autostradzie do 120 km/h około 6,6 l/100 powyżej tej prędkości około 7,5. Poza miastem przy spokojnej jeździe zdarzało się nawet poniżej 6 ale generalnie 6,0-6,2 l/100
6,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Samochód pod względem spalania bardzo oszczędny, w moim egzemplarzu była podniesiona moc na około 190km, w trasie Warszawa Gdańsk przy prędkościach 140/170 spalanie wynosiło 5l średniego spalania z całej trasy wyszło 4,6 wyliczonego realnego spalania z dystrybutora
6,1
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Samochód pod względem spalania bardzo oszczędny, w moim egzemplarzu była podniesiona moc na około 190km, w trasie Warszawa Gdańsk przy prędkościach 140/170 spalanie wynosiło 5l średniego spalania z całej trasy wyszło 4,6 wyliczonego realnego spalania z dystrybutora