Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi Q5 II

Podsumowanie 83 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi Q5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
55,63 zł
5
9,6
58,18 zł
16
10,1
60,82 zł
5
10,6
63,65 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi Q5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
41,74 zł
1
6,5
39,55 zł
13
6,1
36,90 zł
1
7,8
47,18 zł
2
7,3
44,16 zł
8
6,9
41,68 zł
10
7,5
45,37 zł
9
7,2
43,55 zł
1
9,4
56,86 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Audi Q5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (83)

7,3
Audi Q5 II
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
7,5
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
6,9
Audi Q5 II
SUV 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Miasto w trybie auto około 8 litrów, trasa 8 litrów bez oszczędzania , autostrada przy 140 około 7,5 tryb comfort
8,1
Audi Q5 II
SUV 2.0 TFSI 252KM 185kW
11,3
Audi Q5 II
SUV 2.0 TFSI 252KM 185kW
5,2
Audi Q5 II
SUV 2.0 35 TDI 163KM 120kW

Usterki Audi Q5 II

Liczba wpisów: 4

Audi Q5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,7
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
7,7
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
Zacznę od plusów: Zwinny i pewny w prowadzeniu, bardzo dobre sprężyste zawieszenie, oszczędny (nawet bardzo) , dobra ergonomia, przy dobrej konfiguracji potrafi cieszyć gadgetami jak np bardzo dobry dźwięk audio, systemy wspomagające itp Dobra gwarancja i uwzględnienie przeglądów w okresie leasingu/wynajmu Pefect Lease Niestety są i spore minusy Być może to mój egzemplarz który jest w wynajmie długoterminowym ale .... fatalny montaż tapicerki w drzwiach - w nowym aucie za 270 000 skrzypią strasznie boczki a zgłoszenie do serwisu skutkowało niczym więc konieczna wizyta u blacharza który po prostu rozebrał boczki i poprawnie zamontował wszystkie wpinki (części zresztą nie było). Niestety zapłaciłem z własnej kieszeni... Skrzynia biegów jest fatalnie zaprogramowana; nawet w opcji sport za szybko wrzuca wyższy bieg a ponieważ silnik ma dość słaby moment obrotowy to każde przyspieszanie trochę przypomina jazdę ze skrzynią CVT ze spadającymi gwałtownie obrotami po każdej zmianie biegu na wyższy. BMW z silnikiem o podobnej mocy ale z 8mio biegową skrzynią w ogóle nie ma tego problemu. Skrzynia też szarpie przy schodzeniu biegów w dół i czasem się gubi który bieg zapiąć. Np jedziecie 100kmh, hamujecie przed wyprzedzeniem innego pojazdu do 50kmh i w tym momencie naciskacie gaz i......nic się nie dzieje - skrzynia z definicji zapnie maksymalnie wysoki bieg w okolicy 1100-1200 obr/min więc z przyspieszenia nici. Generalnie szkoda że w sumie fajne auto ma niezbyt dobrze dobrany napęd Niestety raczej po zakończeniu leasingu nie będę kontynuował z tym modelem a być może nawet z marką
7,7
Audi Q5 II
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
7,7
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
Audi Q5 II