Szukaj

Zużycie paliwa Audi Q5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Audi Q5

11,0
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Spalanie z komputera pokladowego. Wyszlo dosc optymistycznie gdy porownalem z wynikami spod dystrybutora. Komputer zaniza powyzej jednego litra spalanie. W lecie w krakowskich korkach wlekac sie zgodnie z ulicznym ruchem spala ok 10 litrow benzyny. Jak sie czlowiek rozpeczi na autostradzie to spalanie ma ok 14 litrow. Wynik uwazam za nadzwyczaj dobry biorac pod uwage gabaryt i mase auta. Moj identycznej wielkosci dwudziestoletni JEEP z V8 pod maska przepala dwukrotnie wiecej paliwa. A osiagami na asfalcie wcale sie nie odroznia znaczaco od 2.0 TFSI. Po roku uzytkowania opinie mam mieszana. Auto kupione za 10 najnizszych krajowek. Wsadzone kolejne 6 pensyjek w remont silnika i skrzyni biegow i to zaledwie przy przebiegu 200 tys km. Dzieki temu auto przestalo spalac olej . W zasadzie wogole go nie bierze. Tutaj moge polecic firme VAGSYSTEM ze Skoczowa. Drogo i dobrze. I skrzynia po wymianie zasadzniczych elementow zaczela jezdzic 'praaawie' jak hydrokinetyk amerykanski. Czuc ze sa momenty ze rozlacza naped i zmienia za szybko biegi co irytuje. Na szczescie zona tym powozi na codzien i ona tego nie zauwaza. Cos co mi przeszdadza rowniez to zaawansowane systemy. Jezeli chcesz na sliskim ostro przyspieszyc, na przyklad uciec ze skrzyzowania skrecajac mozesz sie zdziwic co auto bedzie wyczyniac. A stary Jeepek zalaczy blokady i na pelnym bucie wystrzeli do przodu oddajac ci pelnie kontroli nad soba. Audi bedzie z toba walczyc. Ponadto pozycja na poczatku wydaje sie wygodna ale po 3 godzinach jazdy marzysz o opuszczeniu fotela. Przypomnialy mi sie czasy golfa II i jego beznadziejna pozycja nogi na pedale gazu. Normalnie po godzinie jazdy juz manewrujesz stopa na pedale. Pozatym auto super. Obszerne, pakowne, zaskakujaco ciche i komfortowe pomimo dachu panoramicznego i 20 calowych kol. Ladnie wybiera nierownosci. Pewnie jedzie chociaz wspomaganie kierownicy moglo by byc silniejsze. Bardzo dobrze grzeje i wydajnie chlodzi. Narazie ocena 4 na 5.
8,0
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TFSI MHEV 204KM 150kW
Po roku jeżdżenia - na trasie jadąc zgodnie z przepisami, bez tempomatu i starając się spalić jak najmniej udało mi się zejść do 5,8l na trasie 400km. Jadąc na wakacje, spokojnie i płynnie załadowanym autem na trasie blisko 1000km średnia wyszła 6,4l. Przy agresywnej jeździe na trasie, maksymalnie auto spaliło mi 9,5l. Generalnie auto dużo bierze paliwa przy przyspieszaniu, ale jest bardzo oszczędne przy jeździe ze stałą prędkością. Auto jest ciężkie i przez to jazda w mieście jest mniej oszczędna - przy dużych korkach spalanie dochodzi do 12-13l. Przy mniejszych korkach można zejść na 9-10l.
8,6
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TFSI MHEV 204KM 150kW
Po 9000 km średnie spalanie z komputera to 8.6 z czego to ok 40% miasto, 30 podmiejskie drogi i 30 ekspresówki, poza miastem raczej mam cięższą nogę. Poza miastem jadąc 70 -100 km/h żona potrafi uzyskać wynik 6 l, ja niestety tego nie umiem za dużo frajdy sprawia mi jazda tym samochodem.
13,2
Audi Q5 I
SUV Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
Nie piszcie głupot co wam komputerek pokazuje. Auto z USA 130 000 km. Przy ekonomicznej jeździe miasto trasa łyka 13.5 l na 100 km. Sprawdzane tankując na max, przejechane 300 km, dotankowanie i apka liczy.
7,9
Audi Q5 II
SUV 2.0 TFSI 252KM 185kW
Silnik potrafi być oszczędny przy odpowiednim traktowaniu pedału przyśpieszenia. Jadąc po mieście staram się przyśpieszać i odpuszczać nogę z gazu- samochód tym samym nic nie traci z prędkości a jedzie sam nie zużywając paliwa. Trochę wprowadzając do nowoczesnych systemów hybrydowych jakimi jest „ żeglowanie” Audi też to potrafi .
12,5
Audi Q5 I
SUV Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW
Samochód który pozwala się dynamicznie włączyć do ruchu, oraz równie dynamicznie się w tym ruchu poruszać. Spożywa adekwatne ilości benzyny 98. W trasie nie da się realnie zejść poniżej 9 na trasach szybkiego ruchu. Na krajówkach jeszcze jakoś da radę, ale jest to męcząca jazda. Realnie trzeba liczyć 10-11 . W mieście zimą na krótkich dyzta dach jest ok 16 litrów.
Dziennik kosztów dla Audi Q5
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,1
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Jestem mile zaskoczony zuzyciem paliwa przez moje Audi Q5 . Wszystko zalezy od umiejetnosci jazdy i praktyki w operowaniu pedalem przyspieszania . Podane przeze mnie wartosci nie sa wziete z sufitu . W trasie jadac spokojnie i do 90 km/h spalanie srednie jest mozliwe ponizej 5 l/ 100 km .
8,5
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TFSI MHEV 204KM 150kW
Auto potrafi być zaskakująco oszczędne przy oszczędnej jeździe na trasie. Jadąc delikatnie 120-130 km/h auto pali poniżej 7l/100km. Przy jeździe 140-150km/h, momentami 160km/h spalanie na autostradzie w okolicach 8,5l/100km. Jazda po dużym mieście, przy małym ruchu to ok 10l-11l/100km. Przy dużym ruchu, korkach itd. spalanie ok. 13l/100km.
8,5
Audi Q5 II
SUV 2.0 TFSI 252KM 185kW
Średnia z trasy 3500 km (Niemcy/Francja) to 7,2L/100km (90% autostrada prędkość ok 120-140 km/h) Średnia z komputera z dystansu 30tyś km to 9 l / 100 km ( miasto/trasa). Jak masz ciężką nogę to w mieście nie problem wykręcić 15l/100km, ale przy płynnej jeździe miejskiej 9-11 jest w zasięgu co przy tych gabarytach i komforcie jakie daje Q5 jest w pełni akceptowalne.
9,8
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
Średnie spalanie po przejechaniu ok. 55000 km - 10,2 l/100 km w trasach mieszanych, przeważająco na autostradach i drogach ekspresowych oraz w mieście, w mniejszym stopniu na drogach krajowych. Generalnie jak na tę masę i silnik benzynowy o sporej mocy, napęd na cztery koła to wynik bardzo dobry, lepszy niż spodziewany
Audi Q5