Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5

Podsumowanie 1201 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A6 C5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
64,80 zł
9
10,0
59,78 zł
57
9,8
58,86 zł
1
10,0
60,15 zł
7
10,2
61,06 zł
3
10,0
60,24 zł
24
11,1
66,74 zł
8
11,1
66,59 zł
70
10,7
64,51 zł
5
11,7
70,00 zł
11
12,3
73,87 zł
10
12,4
74,48 zł
8
13,3
80,12 zł
15
12,8
76,88 zł
21
11,4
68,31 zł
31
13,2
79,24 zł
14
12,3
73,62 zł
7
15,5
92,96 zł
13
16,7
100,21 zł
20
17,3
103,84 zł
9
21,6
129,73 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A6 C5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
33,86 zł
6
11,7
36,47 zł
25
13,2
41,26 zł
3
11,4
35,51 zł
5
12,7
39,54 zł
2
12,0
37,42 zł
7
14,2
44,46 zł
13
12,3
38,59 zł
38
13,5
42,15 zł
7
11,8
36,94 zł
12
14,1
43,92 zł
8
15,2
47,57 zł
5
14,1
44,09 zł
30
12,7
39,83 zł
12
14,4
44,91 zł
9
13,6
42,56 zł
6
18,3
57,26 zł
11
17,6
54,94 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A6 C5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,36 zł
125
6,5
40,01 zł
21
6,6
40,58 zł
73
9,6
58,90 zł
26
8,4
51,52 zł
191
8,4
51,65 zł
31
7,9
48,20 zł
48
9,5
57,80 zł
47
9,4
57,51 zł
87
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A6 C5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
21,26 zł
1

Zużycie paliwa Audi A6 C5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1201)

6,7
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
9,0
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
288km i średnie spalanie 6,5L na 100km wynik mojego spalania na trasie z Łódzi (centrum) do Warszawy (lotnisko okęcie), ok 20% tej trasy to korki łódzko-warszawskie. Co prawda jechałem bardzo spokojnie i płynnie ale bez zawalania drogi ok 100km/h pozatym liczne fotoradary wymuszały przepisową jazdę. W innej trasie Łódź - Zakopane spalił ok 10L prędkości czasami do 180km/h - rewelacja. To taka ciekawostka bo przy codziennej miejskiej jeździe, korki, swiatła itp spalanie 11-12L na 100km co chyba też nie jest jakimś złym wynikiem w końcu to 180KM, quattro i automat.
8,7
Audi A6 C5
Sedan 2.0 130KM 96kW
Uważam ,że przy takich gabarytach i ciężarze to auto jest naprawdę ekonomiczne. Jak ktoś chce żeby oszczędzać na paliwie to niech sobie kupi VW LUPO 1,2 Diesel (wyrzekając się w ten sposób wygody i komfortu).
13,4
Audi A6 C5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
ogolnie na lpg nie jest zle zwazywszy na cene gazu-17l/100km gazu po 2.2zl dodam tez ze auto nie jest male no i 4x4 plus tip tronic
10,9
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
10,9
Liczba komentarzy: 2
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
10,9
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
7,5
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
To bardzo populane auto, zatem części bez problemów. Wymieniałem przeguby, klocki i rozrząd. Ceny wogóle mnie nie zaskoczyły. Akceptowalne. Porównywalne ze skodą czy vw.
11,7
Audi A6 C5
Avant 1.8 T 150KM 110kW
10,2
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
W mieście na krótkich odcinkach pali, jak smok - potrafi wciągnąć 14-15 litrów we Wrocławskich korkach przy spokojnej jeździe. Taka jest cena quattro i automatu, jednak komfort jazdy rekompensuje to całkowicie. Zawieszenie, silnik (BAU z poprawioną hydrauliką, uchodzący za niezniszczalny) i inne podzespoły działają bez zarzutu, jednak trzeba pamiętać o regularnym serwisowaniu - oleje, płyny, zawieszenie. Jak na razie przez ponad rok i ok. 13 tys. km oprócz wymiany oleju i filtórw w silniku i skrzyni wymieniłem tylko gumową osłonę przegubu - koszt 120 zł osłona (ASO), 100 zł wymiana.
Audi A6 C5