Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5 Avant

Podsumowanie 610 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A6 C5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
69,50 zł
3
10,3
61,72 zł
25
9,8
58,89 zł
1
10,3
61,89 zł
3
10,2
61,09 zł
3
10,0
60,25 zł
11
10,3
61,89 zł
1
11,3
67,97 zł
24
11,0
66,10 zł
4
12,1
72,96 zł
7
12,5
74,87 zł
5
13,9
83,40 zł
5
12,7
76,11 zł
9
12,3
74,14 zł
13
10,6
63,80 zł
11
14,1
84,65 zł
8
12,8
76,91 zł
4
17,8
107,11 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A6 C5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,25 zł
2
11,6
36,09 zł
12
13,2
41,13 zł
3
12,5
39,05 zł
3
12,7
39,42 zł
2
11,8
36,61 zł
2
14,9
46,30 zł
5
12,4
38,71 zł
13
13,0
40,61 zł
3
12,2
37,90 zł
8
14,4
44,83 zł
7
14,8
46,12 zł
3
14,2
44,13 zł
11
12,7
39,46 zł
8
15,3
47,78 zł
6
13,0
40,35 zł
2
20,2
62,79 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A6 C5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,49 zł
40
6,7
40,83 zł
13
6,7
41,13 zł
45
9,2
56,01 zł
16
8,3
50,64 zł
106
8,6
52,28 zł
20
7,8
47,37 zł
35
9,8
59,49 zł
31
9,5
58,04 zł
66
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A6 C5 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
21,19 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (610)

8,2
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
10,2
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 165KM 121kW
13,7
Audi A6 C5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Zużycie paliwa adekwatne do masy. Miasto ok 16l LPG, trasa 11. Silnik spala trochę oleju. Ponoć to norma. Brak większych usterek.
13,0
Audi A6 C5
Avant 1.8 T 180KM 132kW
przy normalnej jezdzie ( bez blokowanie ruchu normalne przyspieszanie) 13l jak sie przycisnie to wiadomo 15l przy jezdzie naprawde spokojnie i oszczednej spali 11l ale to meczenie tego silnika
13,7
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Największa wada to jej spalanie osiągi są na poziomie ale spalanie minimalnie w cyklu mieszanym w granicach 12 litrów to za dużo
12,4
Audi A6 C5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
autko calkiem fajne ale jakos nie czuje sie mocy 193km mialem wczesniej merca 280 EKLASE duzo oszczedniejszy i lepiej sie zbieral
10,1
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
7,8
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
autko w automacie przy normalnej jeździe spala mi regularnie 8.2/100km od paru ładnych tysięcy kilometrów. to niewiele jak na 163 konie pod maską.
9,2
Audi A6 C5
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Jak na 1500 kg samochód z silnikiem turbo nie jest najgorzej. trasa 7,2-8, miasto 10-12 oraz relatywnie niskie ceny części zamiennych powodują, iż auto z tym silnikiem nie jest najdroższe w utrzymaniu. Jedyny mankament to wysoki koszt wymiany przedniego zawieszenia przy założeniu, że zastosujemy części o wysokiej jakości a innych nie polecam wkładać :)
13,7
Audi A6 C5
Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
auto kupilem ponad miesiac temu, szukałem auta duzego, bezpiecznego potrzebny był naped na cztery kola, z dodatkowym wyposażeniem takim jak skóra czy nawigacja, ze wzgledu ze auto uzytkuje takze moja dziewczyna konieczni automat. auto uzytkuje po skandynawskich ciasnych i kretych drogach, mroźny klimat i przykre doswiadczenia z poprzednim autem z silnikiem disla z ktorym mialem wiele problemow zarowno zima(odpalanie) jak i latem liczne usterki zadecydowalo ze tym razem bedzie to benzyna. wczesniej jakos niespecjalnie podchodzilem do audi allroad´a jako godnego nastepce poprzedniego auta, zwykle audi z poszerzanymi blotnikami z i zderzakami ktore nie sa w kolorze nadwozia, nic nadzwyczajnego. jednak spełniala moje kryteria i postanowilem je sprawdzic, dzis mysle ze jest to bardzo trafiony wybor mimo tego ze przez krotki czas uzytkowania mialem juz usterki takie jak sonda lambda oraz problem z zawieszeniem, niewaze kiedy pierwszy raz wsiadlem do auta i sie nim przejechalem nie moglem pozniej zasnac z ekscytacji:) auto zbieralo sie fenomenalnie do tego to co mnie zaskoczylo najbardziej zawieszenie jednak było to cos co przewazylo o zakupie auta. samochod poprostu plynie cichutko pracuje zadnych stokow i wtedy kiedy "wdrapuje" sie pod gorzysta waska droge auto automatycznie sie podnosi nie zachaczajac miska olejeowa badz tez inna czescia podwozia a gdy zjezdzam znow na droge ekspresowa i "lece" sobie spokojnie 150 znow mi sie obniza do optymalnej do predkosci i drogi poziomu. co do usterek jestem w stanie przyjac to co narazie sie dzieje chodz jest to niepokojace, sonde lambda wyminil na swoj koszt poprzedni wlasciciel, lecz problem z zawieszeniem ktory wyszedl mi niedawno bede musial uprac sie sam( podejrzewam przepracowany kompresor, gdyz problem z opuszczaniem czy tez podnoszeniem zawieszenia pojawil sie przy silnych mrozach) jednak wcale to nie przeszkada w uzytkowaniu auta. co do spalania tez nie prosze sie sugerowac moimi danymi poniewaz sa troche jakby to nazwać "wyżyłowane" tak jak wczesniej wspomnialem auto caly czas uzytkowane jest w skandynawi i poprzez gorzyste drogi spalanie jest wyższe niz jezeli by sie jechalo spokojnie po niemieckiej autostradzie... jadac pod gore kiedy mi sie spieszy do pracy spalanie moze oscylowac w granicy 22 litow ale i 50 litrow nie jest problem jak nie zaluje sie przepustnicy, z kolei gdy wracam z pracy jade z gorki analogicznie auto pobiera duzo mniej benzynki. ogolnie nie jest zle na tak duze auto jest to wynik do zaakceptowania. mysle ze zrobilem sluszny zakup i wszyskich zastanawiajacych sie szczerze zachecam, przedewszystkim trzeba sie tym przejechac. w moim wypadku auto bylo baaaaardzo drogie z racji zakupu za granica, jednak przed zakupem trzeba sprawdzic koniecznie zawieszenie w moim przypadku wszystko bylo okej z racji ze auto stalo caly czas w ogrzewanym garazu a ostatnimi czasie gdy ja je uzytkuje stoi na mrozach rzedu -25 to kompresor odpowiedajacy za podnoszenie auta troche odmawia posluszenstwa. narazie nie przejmuje sie tym i ciesze sie jazda moja uternowiana A6! POLECAM
Audi A6 C5 Avant