O ekonomiczności nie mogę powiedzieć nic dobrego. Wydawałoby się, że diesel to ekonomiczny silnik. Ale niestety nie w wydaniu Audi A6 2,5 TDI 180 KM (nawet nie quattro). Pali nieporównywalnie więcej, niż 1,9 TDI. Gdybym wybierał drugi raz, wziąłbym 1,9 TDI 130 KM i "podciągnął" poprzez chip-tuning na 160 KM, osiągając o 2-3l. mniejsze zużycie na trasie i o 4-6l. mniej w mieście (Warszawa z korkami i światłami), przy prawie takich samych osiągach. 2,5 TDI 180KM pali 7,9l/100km przy super oszczędnej jeździe na trasie, 9-9,5l. przy normalnej jeździe na trasie (do 140km/h), z umiarkowanym wyprzedzaniem, 12,5 l. w trybie mieszanym - ok. pół na pół trasa i miasto. W warszawskich korkach pali 15-16l./100km ! To całkiem sporo jak na diesla. Nie polecam 2,5 TDI w Audi.
Ceny części wysokie (ale w najnowszej generacji A6 jeszcze wyższe!)Przez 2 lata wydałem ponad 20 tys. na naprawy (wliczając w to naprawę silnika 12,5 tys. PLN)!