Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A5 8T

Podsumowanie 163 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A5 8T
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
45,97 zł
2
10,5
62,94 zł
4
9,0
54,08 zł
9
11,4
68,57 zł
8
10,4
62,65 zł
34
10,8
65,15 zł
7
11,7
70,30 zł
1
11,3
67,90 zł
5
11,8
70,78 zł
5
14,2
85,26 zł
9
14,5
86,83 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A5 8T
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,0
40,51 zł
1
14,2
44,25 zł
1
Silniki Diesla Audi A5 8T
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
31,42 zł
2
8,7
53,07 zł
2
7,0
42,70 zł
1
6,5
39,84 zł
13
7,4
45,25 zł
17
9,7
58,97 zł
3
6,2
37,82 zł
1
8,5
51,68 zł
24
8,7
53,07 zł
6
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (163)

6,7
Audi A5 8T
Coupe 2.0 TDI 170KM 125kW
6,0
Audi A5 8T
Coupe Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Silnik - majstersztyk - super pracuje , super przyspiesza, BEZAWARYJNY -
6,3
Audi A5 8T
Coupe Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
12,2
Audi A5 8T
S5 Coupe Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Daje radę
12,3
Audi A5 8T
Coupe 3.2 265KM 195kW
13,5
Audi A5 8T
Coupe 3.2 265KM 195kW
super autko , komfort jazdy , koszta ale coś za coś
9,2
Audi A5 8T
Sportback 2.0 TDI 143KM 105kW
8,2
Audi A5 8T
Sportback 2.0 TDI 143KM 105kW
Auto zchipowane do 180 km. W jeździe po mieście pali 9-10 l/ 100 km. Na autostradzie przy prędkości 180-200 km/h potrafi zjeść 11-12 l/100 km. Nie jest to auto ekonomiczne. Silnik 2.0 stanowczo za mały, aby tak ciężki samochód uciągnąć.
10,8
Audi A5 8T
Sportback 2.0 TFSI 211KM 155kW
Swoje pali, ale 211 kuni trzeba nakarmić :)
13,7
Audi A5 8T
Sportback Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
przy jeździe miejskiej pali sporo, nawet jak na tę osiągi i quattro w automacie. Przy dynamicznej jeździe miejskiej spalanie 17-18 litrów nie powinno dziwić (uwaga: dynamicznej to nie znaczy jak debil spod każdych świateł do oporu! mowa o normalnej, ale żwawej jezdzie). Przy zwykłej jeździe miejskiej spalanie spada do 11-13 litrów (znowu: normalnej a nie ekodrivingu). W trasie przy trzymaniu stałej prędkości jest już zdecydowanie lepiej. Osobiście jestem niemiło zaskoczony. Wszyscy producenci podają wyniki nie osiągalne w normalnej jeździe i trzeba dodać te 2-3 litry ale deklaracje audi są w przypadku tego silnika z kapelusza wyciągnięte. Zwłaszcza że jak ktoś kupuje 230 konne coupe to generalnie nie z myślą o dziadowaniu 90 km/h za tirem na prawym pasie.
Audi A5 8T