Wymiana rozrządu wymaga zdjęcia zderzaka - proszę o tym pamiętać kupując używane i zakładając wymianę rozrządu - mój koszt to łącznie 450 wymiana + 670 rozrząd z pompa wody - jak na tę klasę cena budżetowa! Klocki, tarcze, filtry - to również bardzo tanio - nie drożej niż do A3 czy np. Golfa V-VI. Oleju wlewa się 5 litrów (najlepszy olej LQMlly 5W30 to koszt ok. 170 zł), filtr oleju (34 zł), filtr powietrza (ok. 60 zł), filtr paliwa (ok 70 zł).
Gorzej jest ze spalaniem - jeśli ktoś przesiada się z mega ekonomicznego 1,9 tdi będzie nieco zaskoczony: w trasie zejście poniżej 6 litrów to wyzwanie, w mieście poniżej 8 również. Srednie jakie mam z 50 tyś to ok. 8l/100 - jednak patrząc na to jaka jest moc i frajda to akceptuje i nie marudzę. Ostrzegam tylko że nie udało się powtórzyć wyników z 1,9 TDi. Wcześniej naczytałem się ze to bardzo ekonomiczny silnik, że pali 6 litów - hahaha, tiaaa :)
DPF - nie wymaga częstego wypalania jak innych autach, ma wytrzymać około 230tyś km.