Witam, mam A4 1.9 TDi BRB Avant 116 KM, jeżdżę nią głownie do pracy (całe 8km) i 75% moich tras jest właśnie dość krótkich. Od czasu do czasu gdzieś pojadę dalej - a dalej tj. do 50km. W takim cyklu pala mi wg. komputera 5,7 L ale komputer oszukuje trochę i wg. ostatniego tankowania wychodzi mi dokładnie 6,33 L deptać bardzo nie deptam ale sądzę, że dałoby się zejść do 6,0-6,1L /100km dziadkową jazdą. Należy też pamiętać że to combi a one są trochę cięższe. Do awaryjności to tak: nie działał tempomat (czujnik pozycji pedału sprzęgła 40zł - wymiana samodzielna 3 śrubki), uszczelka z EGR i termostat - koszt z robocizną 160 zł, kompletny rozrząd i tutaj uwaga cena mnie zaskoczyła 440 zł w hurtowni, komplet filtrów cena standarowa 220 zł za 4 filtry + olej motul do pompowtrysków. Na wolnych obrotach stojąc wpada czasami moja Audi w lekki wibracje ( wyczuwalne przy ciszy i dobrym ułożeniu się w fotelu ) mechanik mówi, że to początek końca dwumasy lub jeden z wtrysków czasem się "gubi" może być to wina nawet mapy (softu) ale występuje to rzadko i narazie nie stanowi problemu - koszt naprawy tego zapewne będzie duży. Z dużych wydatków to na pewno jest to amelinowe zawieszenie wielowahaczowe - na szczęście moje jest jeszcze OK, co na pewno się zmieni przez Nasze super drogi. Polecam mimo wszystko ten model - wygodnie się prowadzi, zadbany egzemplarz nie sprawia dużo problemów i mimo że auto już 9 letnie - dziewczynką się podoba ;)