Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B6 Avant

Podsumowanie 487 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B6 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,54 zł
6
9,5
57,10 zł
17
8,7
52,34 zł
23
10,3
61,62 zł
6
9,2
55,13 zł
4
9,9
59,33 zł
4
8,6
51,58 zł
12
8,4
50,44 zł
6
11,4
68,51 zł
6
12,5
74,91 zł
8
10,9
65,42 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A4 B6 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,62 zł
3
11,0
34,28 zł
8
11,1
34,47 zł
6
12,9
40,14 zł
3
10,3
31,98 zł
2
12,6
39,20 zł
3
10,9
33,93 zł
13
12,5
39,00 zł
2
13,9
43,50 zł
7
13,0
40,56 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B6 Avant
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,44 zł
16
5,6
34,25 zł
11
6,9
41,96 zł
11
6,3
38,11 zł
214
7,4
45,17 zł
12
8,0
48,58 zł
35
9,3
56,65 zł
39
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (487)

10,3
Audi A4 B6
Avant 2.0 20V 131KM 96kW
Spalanie przy kołach 225\50\17 praktycznie stałe od 11 do 12l gazu czy to miasto czy trasa ok. 120 km\h. Przy prędkościach powyżej 130 zaczyna palić więcej. Multitronik jest super tylko zapomnijcie o butowaniu bo skrzynia tego nie lubi. Wymieniać olej co 60 tyś, zregenerować druciki w sterowniku skrzyni i można spokojnie jeździć. Co do serwisu skrzyni to nie jest tak drogo, w porównaniu to tiptronica lub ZF-a. Wymiana oleju + regeneracja sterownika 1300 zł gdzie w ZF-ie ok 2 tyś trzeba zapłacić za samą wymianę oleju.
13,3
Audi A4 B6
Avant 3.0 quattro 220KM 162kW
13,3
Audi A4 B6
Avant 3.0 quattro 220KM 162kW
9,1
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 163KM 120kW
...
6,5
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Udało się zejść do min 5,2 trasa non stop 600 km po niemieckich landówkach ,średnio spala 6,3,-6,5 odciniki 10-15 km praca itp, max jaki osiągnołem w zimie których teraz niema to 7,4-7,5
6,0
Audi A4 B6
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Codziennie 60 km. Trasa, miasto, trochę drogi ekspresowej. Normalna jazda, bez dziadkowania
9,2
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
ZALETA: najważniejszą zaletą tego silnika to niskie koszty za przejechanie 100km na LPG (najczęściej średnio wychodzi mi spalanie LPG 8,7 litra, a niekiedy wychodzi ok 9,3 litra - jazda w umiarkowanym tempie 70% trasa, 30% miasto). Zbiornik gazu zamontowany w miejscu koła zapasowego o wielkości nominalnej 72 litry, a fizycznie wchodzi 64 litry LPG - zasięg auta na pełnym zbiorniku LPG ponad 700 km. Przed przerobieniem auta na LPG spalanie wychodziło 6,4 litra benzyny na 100 km podczas ekonomicznej jazdy w trasie do prędkości 100km/h. WADY: silnik ma mało mocy, przyspieszanie słabe, pierwsze biegi są krótkie jak w dieslu. Prędkość na trasie dla tego silnika to ok 130km/h, powyżej tej prędkości silnik już ciężej pracuje. UWAGI TECHNICZNE DO SILNIKA: rozmieszczenie podzespołów silnika w bardzo niewygodnych miejscach, utrudniony dostęp do świec zapłonowych, cewka zapłonowa wymaga częstej wymiany (ok 100tyś km) i też jest zlokalizowana w małodostępnym miejscu, przepływomierz wymaga regularnego czyszczenia ale to wada wszystkich silników które ponownie przepalają część swoich spalin. Auto przerobione na LPG przy przebiegu 155tyś km, w tym czasie padła cewka zapłonowa, silnik brał małą ilość oleju silnikowego ok 1 litr na 15tyś km. Auto przy przebiegu 220tyś km miało wymieniane uszczelniacze zaworów bo na jednym zaworze uszkodził się uszczelniacz i silnik nie miał mocy i wyrzucał ok 5 litrów oleju silnikowego na 15tyś km. Po wymianie wszystkich uszczelniaczy zaworowych silnik ponownie nie bierze oleju silnikowego. Zawieszenie przednie wielowahaczowe wymienione przy przebiegu około 220tyś km, zawieszenie wygodne nieporównywalnie komfortowe do tradycyjnych zawieszeń stosowanych np. w skodach octawiach młodszych o ok 10 lat. Auto dobrze prowadzi się w zakrętach (w porównaniu z konkurentami) - może to zasługa tego że nisko się siedzi w aucie i na długich dystansach jazdy (powyżej 3 godzin jazdy) jest się bardziej zmęczonym od innych siedzień w autach gdzie wysoko się siedziało. Auto jest małe i ma mały bagażnik. Silnik i auto dla osób które chcą tanio jeździć, a nie wymagają dynamicznej jazdy od auta. Auto niepopularne wśród złodziei - można zostawiać w różnych miejscach (nie to co użytkownicy toyot), auta nie szkoda o porysowania bo już ma swoje miejskie rysy.
14,3
Audi A4 B6
Avant 3.0 quattro 220KM 162kW
Posiadam audi a4 b6 avant quattro tip 3.0 spalanie w mieście nie schodzi później 17l lecz nie jest to spokojna jazda w trasie przy 150-160km/h spalanie około 14l autko fajne tylko uważać na olej może zaskoczyć w asn ;)
11,1
Audi A4 B6
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
Ani nie pałuję silnika, ani nie jeżdżę jakoś specjalnie oszczędnie. Powiedziałbym, że normalnie z tendencją do spokojnej jazdy (może nawet zbyt spokojnej). Nie robiłem trasy, w której celowo schodziłbym jak najniżej, ale jestem przekonany, że bez problemu dałoby się zejść poniżej 8 litrów jadąc do celu omijając korki/miasta. Średnio w trasach pali mi między 8,3 a 9,6 (gdzie ta druga to już włączając przejazd przez zakorkowane miasto na końcu trasy). Maksymalne odnotowałem 16,4 jeżdżąc tylko i wyłącznie po mieście - przeważnie w korkach i na krótkich odcinkach. Nie są to pomiary komputera, a wyliczone na podstawie tankowania do odbicia za każdym razem (około 5k km od zakupu auta, wszystkie tankowania mam odnotowane).
11,7
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW
W mieście średni wynik na poziomie 13 l. W trasie zależy od płynności i dynamiki. Przy mocnym ecodrivingu da się wyciągnąć 7 l. Realnie na drogach krajowych koło 9 l. Na autostradach wahało się od 11 l (spokojna jazda) do nawet 17 l (dużo hamowania i przyspieszania).
Audi A4 B6 Avant