przy mojej ciezkiej nodze i lekkiej od mojej dziewczyny...podobne spalanie. Na pelnym baQ do zaswiecenia rezerwy do 860 km mozna zrobic. Jka bym sie uparl to napewno spokojnie "tałzenta" bym lyknal ale rezerwa i po V-powera na shell"a (dobre paliwo lepiej tanQjmy to pojezdzimy...i nie wierzmy w takie bzdury ze pompowtryski i sie bd silniczek je..ł...bujda i tyle) sie jedzie. Wmiescie przy upalach,klimie,ciezkawej nodzie 6.4 trasa...kwestia sporna bo zalezy kto jak rozumie trasa...pojedziesz 70 to 3.4 a tak normalnie 130 to 5.3 wiec wybor nalezy do was. Naprawy to tzw. zimny lut na ukladzie scalownym na sterowaniu szyberdachem ale usterke mozesz samemu usunac jak sie na troche oleju w glowie. A i ze starosci przy wymianie zarniQw z xenonow wymienilem przewody podcisnieniniowe z filtra do tubniny te cieniutkie bo ze starosci pekaly i silnik charakteryzowal sie na biegu jalowym nierowna praca i czasem lekkim zadlawieniem przy przyspieszaniu teraz jest git:)...koszt 12 zloty za 2 m wezyka;p