Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A3 8L

Podsumowanie 920 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A3 8L
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,42 zł
36
8,3
49,99 zł
150
9,5
57,26 zł
106
9,0
53,78 zł
79
10,1
60,46 zł
24
12,0
72,10 zł
18
10,4
62,49 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A3 8L
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,19 zł
15
9,0
27,94 zł
31
10,5
32,85 zł
39
10,2
31,83 zł
29
11,6
36,15 zł
5
12,7
39,57 zł
3
12,5
38,95 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A3 8L
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
33,90 zł
106
5,6
34,24 zł
23
5,7
34,64 zł
115
6,2
38,00 zł
127
6,6
40,06 zł
3

Zużycie paliwa Audi A3 8L – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (920)

4,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Spalanke bardzo niskie . Bez problemu mozna zejsc ponjzej 5 l
8,3
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
4,8
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
9,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
9,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Tankuję do pełna za 90zł + - , wychodzi mi ponad 350 km wliczając w to jazdę po mieście i w trasie (LPG), benzyny przeciętnie 8/9l zależy kto ma jak ciężkie buty :) nie ma tragedii.
9,8
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW

Usterki Audi A3 8L

Liczba wpisów: 60

Audi A3 8L – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,8
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Przy spokojnej jezdzie 9-10L LPG w cyklu mieszanym, tanie części, ale często coś do zrobienia.
5,8
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI PD 130KM 96kW
Najczęściej jeżdżę poza miastem, ale nie można nazwać tego długą trasą - robię odcinki od kilku/kilkunastu do kilkudziesięciu km, wtedy spalanie przy umiarkowanej jeździe mam na poziomie 5,5-5,8 l/100km latem (z klimą) oraz około 6l zimą. Jak dojdzie trochę miasta i krótkich odcinków to szybko wzrasta o 0,5-1 litr. Bardzo podobnie lub minimalnie więcej niż miałem w poprzednim Passacie B4 1.9TDI 90KM. Ogromny plus za długi VI bieg. Rzadko go używam (trzeba jechać co najmniej 115-120 km/h), ale dzięki temu dosyć żwawa jazda poza terenem zabudowanym wcale nie jest mniej oszczędna niż wleczenie się za innymi pojazdami. Niestety wadą tego silnika względem starszego TDI jest znacznie dłuższe nagrzewanie się zimą. Przy temperaturach poniżej zera i z climatronikiem ustawionym na delikatne grzanie trzeba przejechać (poza miastem) dobre 10 km zanim silnie złapie temperaturę roboczą. Z wyłączonym grzaniem kabiny trochę szybciej. Natomiast jak ktoś lubi ciepło, to musi się liczyć, że nagrzewanie silnika może trwać nawet 20 km, albo i więcej przy dużych mrozach. Auto jest po chipie na 165 KM i 370 Nm.
4,6
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Jeżdżony bardzo oszczędnie, najniższy wynik osiągnięty na trasie 1200km do Holandii (spalanie z komputera). Generalnie jak każdy diesel VAG, dbać to się będzie jeździć. Duża wada to lekki tył - kiedyś na śliskim mało co nie wpadłem w płot jak go poniosło - także dla pewności dobrze na zimę wrzucić ze 2 worki cementu do bagażnika :D
7,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Audi A3 8L