Skrzynia w tym modelu niestety jest bardzo krótka.. przy 100km/h mamy 3000rpm, przy 120km/h mamy 3500rpm, przy 140km/h mamy 4000rpm więc w jeździe w trasie niestety NIE da się spalić mało. Chyba, że jedziemy 90km/h - wtedy uda zejść się poniżej 9 litrów. Przeciętnie w trasie 110-130km/h - 10,5litra. W mieście? To już zależy od wielu czynników. 20V potrzebuje niestety dosyć wysokich obrotów żeby zachować dynamikę, skrzynia jest zestopniowana nie dość, że słabo w trasę, to również do miasta. Żaden bieg nie jest optymalny przez co żeby wygodnie poruszać się po mieście - musimy pogodzić się z wysokim spalaniem. Wartości rzędu 12-13 litrów w mieście są absolutną normą. Silnik osiąga max. moment i moc na bardzo wysokich obrotach przez co trzeba wyżej kręcić - wyżej kręcić = wyższe spalanie. Zimą w mieście (Lublin, nie w korkach) spokojnie można osiągnąć 15-16litrów. Da się oczywiście dojść do 10litrów jednak jest to męczarnia. Trzeba jechać tym samochodem max. 3 tys. obrotów, a przy tym silniku jest to po prostu trudne bo NIE JEDZIE. Średnio - powiedziałbym 11,5 litra. Niestety wolnossące 1.8 jest znacznie bardziej paliwożerne niż jego uturbiony brat. I nie chodzi tu nawet o samą turbosprężarkę tylko zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię biegów. Nadaje się ona zarówno w trasę (niższe obroty) jak i do miasta (lepiej zestrojony drugi i trzeci bieg - najczęściej używane w mieście). Najniższe spalanie w tym modelu uzyskamy przy spokojnej jeździe po okolicznych wsiach, małych miasteczkach czy drogach krajowych - i tylko przy takim założeniu polecam zakup A3 w tej wersji silnikowej. Dodatkowo - co już nie do końca dotyczy spalania - hałas przy 140km/h to niestety koszmar.. W zasadzie w każdym przypadku wygrywa 1.8T.