Jestem posiadaczem już trzeciej w moim życiu takiej Audi z silnikiem 2.3 (NG)i nie zmienię już jej na inny. Narzekacie widzę że dużo palą, że ciężko ustawić gaz itd.... Tak racja ... Wtrysk mechaniczny i LPG w tym motorze nie idzie w parze ale.... są wyjątki. Jeżeli zadbacie o układ dolotowy aby był IDEALNIE szczelny, wszystkie węże i całość od silnika, najmniejsza rurka pęknięta i spalanie skoczy w górę. Siedzę już długo w tym układzie z wtryskiem mechanicznym i wiadomo układ zapłonowy musi być OK, aby nie zdarzył się strzał gazu, talerzyk przepływki szczelny i wiadomo zależy to od kierowcy. Jeżeli ja sam sobie regulowałem gaz bez analizatora spalin ani żadnego komputera i porobiłem wszystko jak należy i w oszczędnej jeździe na trasie jak książka pisze schodzę do tej 9tki gazu na 100 km. Da się ? Da oczywiście. To jest silnik 10 zaworowy a nie 16tka i 133 km dobrze wpływają na ekonomię jazdy tylko zanim wybierzecie mechanika to musi mieć coś pojęcia o wtrysku mechanicznym bo to bardzo trudny układ zwłaszcza z gazem.