Wyniki na LPG styl jazdy raczej mało oszczędny, za mało się "taczam" na luzie i hamuje silnikiem (co w przypadki instalek LPG I i II generacji nic nie daje bo nie odcina dopływu gazu przy takim hamowaniu). Biegi normalnie zmieniam przy 3000-3500obr./min, nie obciążam silnika jadąc wolno na wysokim biegu. Samochód tani, części tanie przy tym bardzo trwały. Zawieche ma trochę sztywne (dla mnie mogło by być sztywniejsze) naprawa kosztuje naprawdę grosze w porównaniu z następnymi konstrukcjami Audi. Jedyna wada która jest przyczyną wcześniej wymienionych zalet - jeździ takich setki po naszych drogach wiec się nie jest zbyt oryginalnym jeżdżąc takim (chyba że wstawi się głośny pseudo-sportowy wydech i/lub masę LEDów gdzie się tylko da i/lub gigantyczny spoiler (wszystko wieś tuning oczywiście)) w dodatku jeździ nim masa starszych osób i emerytów.