Jeżdżę Audi 80 od czterech lat. Silnik 1,8S typ PM, Instalacja BRC II generacji. Auto jest bardzo "niskoobrotowe" - można jeździć nie przekraczając 2200 obr/min. Przykładowo 3200 obr/min to już prędkość 140 km/h! Jeździ się jak dieslem.
Spalanie zależne od stylu jazdy, jeżdżę dość dynamicznie ale "z głową" - czyli wykorzystując zjazdy na luzie itp.
Maksymalne zanotowane zużycie 12,4 litra LPG (Gdańsk).
Najniżej jak się udało to 7,5 l LPG przy spokojnej trasie 90-100 km/h.
Przy trasie 120 km/h wzrasta do 8-8,5 l/100 km
Auto ma bardzo trwały układ napędowo-przekładniowy (silnik, skrzynia, sprzęgło - nie do zdarcia), po kilkunastu latach musiałem jednak wymienić prawie wszystkie elementy eksploatacyjne w zawieszeniu (sworznie, łożyska, gumy); ze starości popękały też gumy w układzie chłodzenia. Wymienione i spokój.
Ogólnie bardzo polecam.