Jeśli chodzi o spalanie to tutaj w ogóle dzieją się dziwne rzeczy...
Wiedziałem, że silnik 150 konny ma średnie spalanie przy cyklu mieszanym ( z lekka przewagą miasta) około 7 litrów. Mój egzemplarz (chipowany do 175 KM) pali... jeszcze mniej. Zrobiłem nim przez rok około 36 tys. kilometrów o średnie spalanie to 6,1-6,2 - cykl mieszany. Na trasie spod Wrocławia do Warszawy najlepszy rezultat jadąc normalnymi drogami to 4,2l natomiast najwięcej na tej samej trasie przy dociskaniu na autostradzie i "łykaniu' po drodze wszystkich to max. 5,3l. Oczywiście, że w mieście spalanie wychodzi na poziomie 7-10l. ale miasto to miasto i tutaj raczej niewielu nawet mniejszych konkurentów potrafi spalić mniej. Przykład- VW PASSAT 2.0 TDI (140KM) z DSG- najmniejsze na trasie 4,3 natomiast w mieście jakieś 7-9l.- jeżdżę nim sporo służbowo i wiem co mówię.
Odnośnie przeglądów to ceny nie powalają na kolana. Oczywiście są części, które u konkurentów są wiele tańsze ale w każdej marce takie "rarytasy" cenowe mają miejsce. Tak czy inaczej... dobry serwis i punktualność w wymianach potrzebnych części itd. i na prawdę nic się nie dzieje.