Szukaj

Raporty zużycia paliwa Alfa Romeo 156 I Kombi

Podsumowanie 130 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Alfa Romeo 156 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
54,32 zł
5
8,7
52,48 zł
9
9,7
58,13 zł
4
8,4
50,17 zł
4
14,0
84,12 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Alfa Romeo 156 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,9
37,02 zł
5
10,6
32,98 zł
7
10,5
32,66 zł
5
13,0
40,40 zł
3
Silniki Diesla Alfa Romeo 156 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,52 zł
7
6,2
37,55 zł
9
6,4
39,10 zł
30
6,0
36,40 zł
3
8,2
49,96 zł
9
7,0
42,50 zł
9
7,1
43,49 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (130)

8,4
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
W trasie jadąc max 100km/h da się osiągnąć wynik rzędu 7.6L/100km, ale to musicie pedał gazu muskać. Zrobiłem tym autem 60tys km. przez 3 lata. Jeździłem max 110, czasem 120km/h. Na początku na litrze oleju robił 1200 kilometrów, pod koniec 200 i na złom. Jeżdżąc w 60% w trasie średnia wyszła mi 8L/100km z 3 lat. Samo miasto to 9.5-10 lekko.
6,0
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
8,0
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.4 JTD 136KM 100kW
9,7
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 T.S. 150KM 110kW
Trochę niejasne te określenia średnie min/max/oszczędne, no więc konkretnie: na benzynie najmniejsze spalanie jakie odnotowałem to 7 litrów, długa trasa i bardzo spokojna, przepisowa jazda drogą krajową, paru podjazdów, wyprzedzania może kilka. Trasa Kraków-Budapeszt, czyli drogi krajowe, górzyście, kilka przełęczy, 4 osoby i bagaże pod dach, przez zabudowany 50 a poza 100-120 i ogień na podjazdach - jakoś zawsze na 8 litrów wychodziło przy tankowaniu pod Budapesztem. Po mieście pare razy sprawdzałem(tankowanie pod korek po przejechanych łącznie ok 100km wyłącznie po mieście), po Krakowie krótkie 5-10km odcinki zimą z klasyką 0-70/80 a potem stoję na czerwonym... - ok 13 litrów. Autostrada przy 130 - 10l. Autostrada/4 osoby z bagażami/trzy rowery z tyłu - 11-12. Potem zainstalowałem gaz sekwencje i wychodziło na tych samych trasach kolejno: 8/9.5 i 15 po mieście autostrada 130 - 13l, 140-150 po A4 do Rzeszowa, to już 14 i coś, ale zdarzało się i 13. Generalnie średnia z całego roku i 35kkm, głównie trasy bez oszczędzania prawej stopy za bardzo, trasy A4 Kraków-Rzeszów, DK7/S7 do Warszawy, Kraków-Budapest-Belgrad, a po mieście w zasadzie tylko gdy musiałem(wolę rowerem niż samochodem stać w korku) - średnio 10 litrów gazu na 100. Generalnie samochód bardzo tani przy kupnie, w utrzymaniu tak średnio w moim przypadku bo duże przebiegi (a rozrząd co 6ok niestety za 1000zł (dwa paski, pompa, robocizna, wymiana oleju) Przednie zawieszenie nowy komplet za ok 700zł wytrzymuje tyle co rozrząd. I duuuużo oleju na dolewki w międzyczasie :D 0.5/1000 to była norma na początku (kupiłem z 200kkm przebiegu, autentyczny) przy 300kkm było 0.7 do 1 litr (po zainstalowaniu gazu tak jakby się zwiększyło) a przy 306 coś poszło na trzecim cylindrze (albo tłok albo pierścienie) i silnik do remontu (Nie sprzedam, będę robił ! ) Za tych 100km w 3 lata w sumie żadnych problemów, jeździć(lać olej) i obserwować ;) Selespeed mogę tylko pochwalić (oprócz może zbyt wolnej zmiany z 1 na 2) żadnych awarii do pod sam koniec, gdy jakoś wszystko na raz się rozsypało razem z tym cylindrem, więc padła tzn. gruszka, czyli akumulator ciśnienia hydraulicznego(300zł nowy, a trzeba wymieniać bo przez co chwile dopompowanie układy padnie pompa) oraz także z tym wszystkim wariator zaczął, jak to wariator - wariować ;) więc trzeba dać nowy 600-800zł A, i jedną cewkę wymieniłem bo padała, i komplet świec (tanie Bosch, nie tak trwałe ale 120zł komplet 8 sztuk, zamiast 400+ za NGK) Raz wyciek czynnika klimy (rurka gdzieś pękła, po naprawie okazało się że dekiel kompresora nie trzymał bo pod uszczelką alumelium oksydowało że nie było równej powierzchni (200zł za wszystko) Zaraz po kupnie łożysko koła przedniego, termostat, czujnik ABS. Niedawno nowe tarcze/klocki komplet, przednie amory, przeguby wewnętrzne, sonda lambda. Potem w gazie padł wtrysk (po 30k od nowości, na grawancji, Landirenzo, jprdl..) a paru tysi potem i jeden w drugiej parze, i chyba w kombinacji nie do końca sprawnych wtrysków od benzyny coś się pogorszyło na trzecim cylindrze. Ale nie sprzedam, będę robił, bo świetne auto! Kupiłem potem 159 2.4 JTDM, kompletnie inny samochód, wygodniejszy, wybajerowany, jedzie jak burza, ale kurcze.. 156 lepiej jeździ w zakrętach, na kierownicy czuć dokładnie co się dzieje z kołami, i Momo fotele dużo wygodniejsze niż standardowe w 159 (dla mnie) Jakoś mi nie pasuje auto i co zrobisz - trzeba sprzedać. 156 zajebiste auto, kiedyś to było, już takich nie robią. No chyba że Maserati.
15,7
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.4 JTD 136KM 100kW
6,2
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Brak
13,3
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.5 i V6 24V 190KM 140kW
8,2
Alfa Romeo 156 I
Kombi 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
7,6
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.4 JTD 140KM 103kW
Jeżdżę głównie na krótkich trasach po mieście. Alfa pali w tedy średnio 9 litrów. W trasie 700km spaliła 7.5 gdzie 3/4 jechałem autostradą 140-160 km/h
12,0
Alfa Romeo 156 I
Kombi 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Alfa Romeo 156 I Kombi