Szukaj

Zużycie paliwa Abarth 500 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Abarth 500

8,5
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 135KM 99kW
Oc/ac/nw na pełnym wypsie z pełnymi zniżkami 2.5-3k rocznie, klocki przod/tyl około 150zl, rozrząd kompletny 400, opony 2k, akumulator 200. Kupiłem nowego, mam 55k przebiegu usterek zero do tej pory, poza rzeczami eksploatacyjnimi.
8,2
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 160KM 118kW
Niestety jeżeli chodzi o koszty utrzymania to rosną. Co prawda żużycie paliwa (wiem, trudno w to uwierzyć) pozostało na tym samym poziomie nawet z lekką tendencją malejącą (sam w to nie mogę uwierzyć więc pisze tylko o tendencji ;) ). Zwiększają się natomiast koszty materiałów ekspolatacyjnych - oleju (zwiększa się częstotliwość przeglądów) i materiałów typu klocki/tarcze. Ale w tym wypadku nie wywołuje to raczej jakiegoś specjalnego zaskoczenia.
7,3
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
No co tu dużo gadać,autko szalenie szybkie BMki łyka na każdych światłach. Dźwięk i atmosfera panująca przy 8tys. obrotach coś nie powtarzalnego.Spalanie jak w maluchu. Eksploatacja nie, wiem jeszcze nic nie wymieniane od 2008, ale jak to fiat dużo części zamiennych i tanich.
8,2
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
Duże zaskoczenie in plus. Biorąc pod uwagę co to autko wyprawia spalanie na codzień wręcz nieprzyzwoicie niskie. W akcie szaleństwa jest w stanie połknąć troche więcej ale to i tak umiarkowany apetyt w porównaniu do aut zapewniajacych podobne wrażenia.
7,6
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
Mało pali, nie psuje się i jest tanie w ubezpieczeniu.
7,3
Abarth 500 I
Hatchback 1.4 T-JET 16v 135KM 99kW
8,5
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 135KM 99kW
7,7
Abarth 500 I
Hatchback Seria 1 1.4 T-Jet 16V 135KM 99kW
Wszystko zależy od nogi
7,7
Abarth 500 I
Hatchback Seria 4 1.4 T-Jet 145KM 107kW
7,2
Abarth 500 I
Hatchback Seria 4 1.4 T-Jet 160KM 118kW
Abarth 500