AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Saab
900
II
Coupe
2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Informacje
o Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Lata produkcji:
1993 – 1998
(1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998)
Segment:
Klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o Saab 900
Kabriolet dopracowany do perfekcji - Saab 900
To jeden z najpiękniejszych kabrioletów na świecie. Gdy w dwadzieścia lat temu po raz pierwszy trafił na rynek amerykański, cała seria rozeszła się...
Saab
900
Więcej publikacji o Saab 900
Ogłoszenia
używanych
Saab 900
Liczba ogłoszeń:
1
Saab 900 I 1985
Cena:
6 900
PLN
Saab 900 MOŻLIWOŚĆ TANIEGO TRANSPORTU POD DOM.
1985
176 000 km
118 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Produkowany
od
1993
do
1998
roku
Pojemność skokowa
2498
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
170
KM
(125
kW
)
przy
5900
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
227
Nm przy
4200
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
24
Stopień sprężania
11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Usterki
Saab 900 II
Liczba wpisów:
7
ściąganie auta na lewą stronę, silne drganie kierownicy
Saab 900 II Hatchback 2.3 150KM 110kW 1993-1998
zawieszenie
W czasie jazdy auto zaczęło silnie ściągać na lewą stronę i nie mogłem prawie utrzymać kierownicy, szczególnie przy hamowaniu silnikiem czy podczas wychodzenia z zakrętu. Delikatnie pęknięta guma osłonowa łożyska [przegubu]. Dostał się brud i piasek oraz żwir z naszych naprawianych "super" dróg. Wymiana gumy (info dla posiadaczy SAAB'a 900 1996r.) guma idealnie pasuje o dziwo od VW T4! [naprawa w trasie]. wyczyszczenie łożyska, smar, opaski. Udało mi się uratować łożysko w ostatniej chwili.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Układ wybieraka skrzyni biegów.
Saab 900 II
układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak
17
Nie
3
W autach o większym przebiegu, ok. 200 tys. km, czasami później, ujawnia się zużycie mechanizmu wybieraka skrzyni biegów, co przejawia się zacinaniem lewarka przy próbie wrzucenia biegu (najczęściej wsteczny, 5, 1 i 2). Często doraźnie pomaga wrzucenie najpierw innego biegu, np. jak nie wchodzi piątka, należy najpierw lewarek przestawić na trójkę, a potem spróbować ponownie włączyć piątkę. Powodem usterki jest zużycie plastikowych tulejek - koszt naprawy powinien wynosić ok. 150 zł. Uwaga! Niektóre warsztaty próbują naciągnąć klienta na wymianę skrzyni biegów - warto wtedy zasięgnąć opinii innego specjalisty.
Wsteczny bieg.
Saab 900 II
układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak
14
Nie
4
Problem z wrzuceniem wstecznego biegu. Wyrabia się synchronizator wstecznego biegu. Można z tym jeździć, aż do momentu kiedy wstecznego w ogóle nie da się wrzucić. Jest sposób na wrzucanie wstecznego jak już nie wchodzi: nacisnąć hamulec (chodzi o to aby auto stało), wcisnąć pedał sprzęgła, wrzucić pierwszy bieg (nie puszczając sprzęgła i hamulca), wrzucić piąty bieg, i teraz w 99% wsteczny wejdzie bez problemu. Możliwości naprawy: można szukać używanej skrzyni i zamienić skrzynie, można oddać skrzynie do naprawy - druga opcja jest o tyle lepsza, że to jest "nasza" skrzynia i mamy pewność co do jej działania, bo zdąża się też w tych skrzyniach, że jedynka wyskakuje. Należy również pilnować poziomu oleju w skrzyni. Serwisy często tego nie sprawdzają bo jest to w miarę złożona operacja, a na obniżonym poziomie oleju synchronizator wstecznego szybciej się wytrze. Niestety silnik Saab`a jest wspaniały, ale skrzynia Opla ma swoje nie domagania :(
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Wybierz inny silnik
2.0 -16 Turbo 185 KM
2.0 i 131 KM
2.3 -16 150 KM
2.5 -24 V6 170 KM
Wybierz inny silnik
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Opinie
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Usterki
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 II Coupe 2.5 -24 V6 170KM 125kW 1993-1998
Testy zderzeniowe
Saab
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Saab 900 II Coupe
Dane techniczne
35 raportów
zużycia paliwa
29 opinii
użytkowników
1 ogłoszenie
używanych
1 publikacja
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy