Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW 2023

Lata produkcji: 2023 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2023 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 145 KM (107 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 205 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 29% / przeciw: 71%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,1
~Kamil_4
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Pomimo ze to nowe auto przebieg symboliczny dopadła mnie usterka związana z sprzęgłem kłowym , jak się okazało nie ja jeden mam z tym kłopot zresztą w innych modelach Reanult jest tak samo , co gorsza czekam już 28 dzień auto unieruchomione a części brak bo takie zapotrzebowanie maja a nowe auta maja pierwszeństwo a te co się zepsuły w Polsce niech czekają w nieskończoność bo Renault się od lat nie zmieniło ma Polskich klientów w czterech literach . Dodam ze jest to nie pierwsza usterka inne były mniej kłopotliwe bo nie unieruchomiły auta jak ta . Po za tym wyciszenie takie średnie spalanie dobre przestrzeń dla kierowcy 6 na 10 tył auta 4 na 10 . osiągi to raczej auto na miast Tira lepiej nie wyprzedzać bo nie przyśpiesza ale tak jak napisałem na miasto. Lakier fatalny typowy na te czasy rysy powstają od samego patrzenia . elektronika lubi czasem sfiksować po odpaleniu kolejnym jest ok . zaczyna letko trzeszczeć kilka elementów w aucie . Ogólnie nie najgorsze auto jednak kupił bym inne i\nie koniecznie Renault ( a jeśli ktoś chce Renault to niech poczeka jak poprawią i udoskonalą to co stworzyli bo obecnie raczej słabe to jest )
4,7
~Jacek
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Nigdy wcześniej nie posiadałem, ani też nie jeździłem Renault. Samochód w wynajmie długookresowym, użytkowany jako drugi w gospodarstwie domowym (ten mniejszy, bardziej na miasto), trochę podbita wersja Techno. Maiłem różne obawy, ale Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dobrze wyposażony i wykończony, po mieście prowadzi i parkuje się świetnie (czujniki, kamera), Silnik pracuje względnie cicho, spalinówka włącza się prawie niezauważalnie, lekkie wycie słychać jedynie przy mocnym przyspieszaniu, ale i tak jest ono cichsze niż w hybrydowych Toyotach z mniejszymi silnikami. Skrzynia działa dość płynnie i raczej dobrze wyczuwa potrzebę zmiany biegów. Nic nie szarpie. Z garażu ruszam na prądzie i wjeżdżam do niego też bez spalin, a to dla mnie ważne. Bateria w trybie Sense nie ładuje się prawie nigdy do pełna, bo chyba zostawia zapas objętości na rekuperację. Podobno w trybie sport można to wymusić, ale nie próbowałem. Trochę brakuje mocy i płynności na trasie, ale i tak jest nieźle. Średnie spalanie na tę chwilę 5,3 bez oszczędzania. Wadą jest trochę mały bagażnik, ale chyba większość hybryd ją ma. Brakuje mi też podświetlania wyboru biegu przy lewarku, ale widać go na ekranie, który też jest przyjemny. Trochę wolno działa ekran multimedialny, ale akceptowalnie. Choć w ogóle nie brałem tego pod uwagę, to jeżeli dalej się będzie tak spisywał, to zastanowię się nad jego wykupem, bo czterocylindrowy silnik 1,6 (rzadko spotykany dzisiaj w takich samochodach) powinien długo pociągnąć nawet przy trochę zużytej baterii.
2,5
~Renault
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Auto wybrane pod wpływem kobiety której się podobało. Samochód do miasta i sporadyczne wyjazdy poza miasto. Słabe materiały wykończenia, tu skrzypi tam szeleści. co do samej jazdy i pracy skrzyni żadnej przyjemności z jazdy, żadnej dynamiki, samochód sprawia wrażenie, że przeznaczony na zakupy dla kobiet, które nie potrafią samodzielnie podjąć decyzji, który bieg powinien być wrzucony w danej chwili... Osoba trochę wyższa nie będzie miała żadnego komfortu z jazdy natomiast z tyłu nie zmieści się to nie żarty mając 185 cm dach masz w głowie - słupki przedniej szyby zasłaniają prawą i lewą stronę w taki sposób, że trzeba się wychylać przy skręcaniu, aby sprawdzić, czy coś nie jedzie. Niezawodność Renault to Renault tandeta i tyle samochód trzy miesiące po wyjechaniu z salonu zepsuł się (choinka na wyświetlaczy) i został zholowany do serwisu i tu ciekawostka serwis jest tak zawalony że musiałem czekać 28 dni zanim moje naprawili usterki w tych auta są notoryczne .
Renault Captur II Crossover Hybrid