Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW 2022-2023

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 148 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,2
~Ah te Renault
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW
zawiedziony jestem po całości . Spalanie 80% miasto to wynik 6 - 7 patrząc na inne marki to raczej słabo . zawieszenie i prowadzenie do 90 km jest dobrze powyżej auto zaczyna latać stawać się skrajnie nie przewidywalne . Materiały kto miał poprzednika przed FL to wie że obecny Captur stal się tani autkiem oszczedzają na wszystkim plastikach tapicerce wszystko 2x gorsze niż przed FL i na niskim poziomie . Cena i tu mam problem wydaje się atrakcyjna jednak po sprawdzeniu nie do końca tak jest raczej jest normalna bo braki w wyposażeniu ( przy mojej kwocie ) są ogromne . Reasumując ponownie bym nie wybrał HYBRID może tańszą wersję benzynowa ale raczej inna markę . Auto ma sporo zalet nie wymienionych to ale po trzeciej wizycie nowym autem w serwisie odechciało mi się o nich wspominać .
4,9
~Rk
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW
Świetny samochód ! Ogólnie po roku jazdy 9.5/10. Jedynie czego mi czasami brakuje to tęsknie za dzwiękiem silnika a to dziwne bo ta cisza podczas jazd próbnych zdecydowała o zakupie auta :). Szkoda że nie można tego włączyć z głośników jak w innych modelach renault. (aktualny przebieg 13000 km u góry w tabeli nie można podać wiekszego niz 1000)
3,1
~K.Marcel
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW
Na plus spalanie i tu się kończą zalety , kiepskie fotele plecy się pocą bo to wszystko Eco , lakier kiepski , prowadzenie słabe , kilka drobnych usterek ciekawe co dalej ?
Renault Captur II Crossover Hybrid