Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 143 KM (105 kW)
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 78 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,2
~Random 44
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Zona się uparła i masz chłopie klopsa . Wygląd po zmianach ciekawy kolor fajny . Spalanie w mieście jest zadawalające trasa gorzej ( do 100 ) ponad 130 pali więcej niż nie jeden 2.0 . Osiągi to jest tragedia to auto buczy czasem jęczy ale nie jedzie 0 -100 NIe 60 - 90 NIE 80 - 120 NIE wyprzedzanie trzeba planować . Wnętrze ciasne jak to seg. B brak podłokietnika ty niezrozumiały podsufitką tył poprowadzona nisko ja się nie mieszczę brakuje 1,5 cm . Tablet już mi się zawiesza co jakiś czas . Teraz w upały gorąco w aucie plecy mokre . Zaczynam żałować zakupu i to bardzo można by dozbierać 10 15 tyś i kupić coś dobrego .
4,9
~Lembi
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Najlepszy crossover w automacie i hybrydzie segmentu B na rynku. Wybierałem długo, na ostatniej prostej pozostała jeszcze Kona i Yaris Cross. Kona poległa za wygląd, a Cross to zabawka (jazda jak w dziecinnym autku). Renault zrobiło świetną robotę. Auto super oszczędne, dynamiczne, ciche. Dzisiaj też bym się nie wahał.
2,6
~78 Tomek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Niestety ale dopadła mnie jak się okazuje typowa dla tego modelu i napędu usterka mianowicie skrzynia 'kłowa' w której olej dostaje się do silnika elektrycznego i nie da się jej naprawić? Renault je wymienia obecnie wymienia na gwarancji na nowe , a co potem bo gwarancja to zaledwie dwa lata coś czuję ze ludzie pozostaną z problemem tak jak to było do tej pory w tej marce z skrzyniami EDC .
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting