Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~Mereq
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Tak to jest jak kobiety posłuchamy . Zatem pomimo prawie160 KM auto można śmiało stwierdzić toczy wyniki oscylują miedzy 9 a 9,7s a przy tej masie i mocy to żenada choć nie wiem czy nawet warto by było mieć lepsze osiągi bo auto nie zachęca do szybszej jazdy a wręcz zniechęca przechyły podsterowność itp . Światła LED w nocy nie są nawet przeciętne to stare kiepskie rozwiązanie przed 10 lat . Gdy się włączy system start stop a silnik się budzi czuć to w aucie i to bardzo . Spalanie odpowiednie miasto 6 -7l przy 120 7 - 8l uważam ze to dobre wyniki . Do wad zliczyć można brak podłokietnika i przesadne nagrzewanie się auta latem ( przy upałach nie da się schłodzić auta ) Wyciszenie takie jak inne marki w tej klasie . Kamera natomiast to chinowata tandeta fatalna jakość w nocy nic nie widać , szybko się również zabrudza . Systemy utrzymania w ruch aut. hamowania są FATALNE po prostu nie działają a tempomat aktywny hamuje na widok powietrza , muchy , ducha spaprali to maksymalnie . Auto warte uwagi ale najlepiej najtańsza wersja by nie żałować .
3,2
~€tosiek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
W czasie decyzji i testów niestety ale nie można było odbyć jazdy tym autem tylko hybrydy były dostępne. Teraz wiem dlaczego po Fl auto stało się istnym mułem wodnym nie jedzie, 158KM a moje inne stare auto z mocą 150 robi z nim co chce więc zakładam że realnie odczuwalnie ma 110 max testy obecne potwierdzają to jakie to auto jest powolne a wywody w salonie na temat norm WLTP mnie nie obchodzą miało być zrywne a nie jest mogłem wybrac 1.0Lpg. Wykonanie mam tylko 5 tyś km a reklamowałem uszczelki i skrzypienie konsoli dzwi 2szt co natomiast Renault nic tak jest i tyle. Ale chitem są zegary wyświetlacz , stoję w miejscu a one pokazują 4, 5 ,8 Km/h co NATO serwis znają kłopot mnóstwo tego zgłaszają ludzie ale nie wiedzą jak naprawić . Wyciszenie raczej średnie tragedia niema w mieście natomiast powyżej 100 robi się głośno a przy 120 bardzo. Spalanie odrobinę rozczarowuje ale tylko odrobinę. Kolejna wadą jest pozycja za kierownicą mała regulacja i zakres sprawiają dyskomfort w czasie jazdy powyżej godziny. Bagażnik jak na klasę auta bez zażutu, można przesunąc kanspę jak jedziemy 2 osoby . Zatem po zaledwie krótkim czasie na dzień dzisiejszy auto oceniam za błąd zakupowy i potwierdziła się kolejny raz reguła że na kanałach YT za kasę powiedzą wszystko co dobre pomijając to co istotne a czasem wrecz oszukują ludzi.
3,2
~Tomasz
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
To po prostu słabe auto, nie warte nawet swej ceny . Każdy kto miał obcował z innymi autami to potwierdzi .
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting