Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik

Wybrane oceny

3,2
~€tosiek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
W czasie decyzji i testów niestety ale nie można było odbyć jazdy tym autem tylko hybrydy były dostępne. Teraz wiem dlaczego po Fl auto stało się istnym mułem wodnym nie jedzie, 158KM a moje inne stare auto z mocą 150 robi z nim co chce więc zakładam że realnie odczuwalnie ma 110 max testy obecne potwierdzają to jakie to auto jest powolne a wywody w salonie na temat norm WLTP mnie nie obchodzą miało być zrywne a nie jest mogłem wybrac 1.0Lpg. Wykonanie mam tylko 5 tyś km a reklamowałem uszczelki i skrzypienie konsoli dzwi 2szt co natomiast Renault nic tak jest i tyle. Ale chitem są zegary wyświetlacz , stoję w miejscu a one pokazują 4, 5 ,8 Km/h co NATO serwis znają kłopot mnóstwo tego zgłaszają ludzie ale nie wiedzą jak naprawić . Wyciszenie raczej średnie tragedia niema w mieście natomiast powyżej 100 robi się głośno a przy 120 bardzo. Spalanie odrobinę rozczarowuje ale tylko odrobinę. Kolejna wadą jest pozycja za kierownicą mała regulacja i zakres sprawiają dyskomfort w czasie jazdy powyżej godziny. Bagażnik jak na klasę auta bez zażutu, można przesunąc kanspę jak jedziemy 2 osoby . Zatem po zaledwie krótkim czasie na dzień dzisiejszy auto oceniam za błąd zakupowy i potwierdziła się kolejny raz reguła że na kanałach YT za kasę powiedzą wszystko co dobre pomijając to co istotne a czasem wrecz oszukują ludzi.
3,2
~Neo
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Fotel jak i pozycja za kierownicą kiepska trasa męczy , światła w nocy wyjątkowo mało skuteczne , Silnik fatalny 158 KM a jedzie jak 120 max niewiem czy to te nowe normy ale to auto się toczy .
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting