Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(51%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,3
~Ernest.R
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Po przejechaniu 10 tyś km co sadzę o aucie ? .Większość negatywnych wpisów się potwierdziła . Auto bardzo nierówne tam dobrze gdzie indziej fatalne . Zalety mieszają się z żenującymi wadami. Samochód - wnętrze dobrze wykończone i przemyślane pod względem ergonomii cena wydaje się być rozsądna jednak nie do końca jak się okazuje . Świetnie wyglądający tablet . Minusem wysokie spalanie, żenująco niskie osiągi ( wpisy jakoby to żwawe auto to czyste kłamstwa robiłem pomiary w zakresach istotnych czyli 0 -50 , 60 - 100 , 90 - 120 zawsze to samo auto pomimo 158Km ustępuje znacząco słabszym jednostka ) słaby lakier, niskiej jakości kamery w nocy ich działanie jest zerowe nagłośnienie za dopłatą nie warte swej ceny jest po prostu kiepskie , Fotele są niekomfortowe ( często o tym wspominają testerzy i nie mylili się , są jednymi z gorszych jak nie najgorsze bo jazda powyżej 100 km kończy się zawsze bólem pleców ) . Światła o ile w dzień nie mają znaczenia to w nocy snop światła jest krótki i słabo oświetla drogę jak na te lata to bardzo kiepskie rozwiązanie zastosowało renault a ma przecież inne lepsze ( oszczędności ??? ) Systemy wspomagające kierowcy od razu wyłączam lewa ręka w ruch i OFF ich działanie jest koszmarne kto jest tworzył i po co skoro tak działają . Drugi raz raczej nie kupiłbym.
4,9
~Wojan
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Samochód TOP, jest moc i komfort. Uwaga na komentarze o rzekomo słabym silniku, prawdopodobnie pisane przez jedną osobę. Warto silnik samemu sprawdzić na jeździe próbnej wtedy rozwieje się wątpliwości)
4,9
~Wojan
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Samochód TOP, jest moc i komfort. Uwaga na komentarze o rzekomo słabym silniku, prawdopodobnie pisane przez jedną osobę. Warto silnik samemu sprawdzić na jeździe próbnej wtedy rozwieje się wątpliwości)
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting