Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 81,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Całokształt

Wybrane oceny

2,9
~Kris
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Jako posiadacz Renault Megane z której jestem b. zadowolony mogę stwierdzić jedno Captur to nie Megan . Co jest nie tak z Capturem no w sumie wszystko usterka za usterką ( nowe auto ) . Silnik zamulony ( pamiętam jaki był przed FL ) nie jedzie i to dosłownie . Prowadzenie niby poprawione ale w zakretach auto przechyla się niebezpiecznie nawet przy przepisowych prędkościach na autostradzie rzuca autem gdy jest wiatr . Spasowanie kiepskie od tapicerki z eco tkaniny pot się leje po plecach , co oni zrobili z tym autem nie poprawili a s....li . Jestem w 80% zawiedziony na tym aucie i nie kupił bym ponownie na 100%
3,1
~Paweł
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Wszystko trzeszczy w nowym aucie , jakieś szumy przy tylnych drzwiach za kierowcą trudne do zidentyfikowania . Przy 2 + 2 pasażerach zawieszenie dobija podczas pokonywania progów spowalniających . Silnik poprzednik 140 dawał radę i to bardzo a tu mamy nowe normy a Renault sobie nie poradziło obecnie - zero dynamiki słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem na krótkich odcinkach i w czsie dynamicznej jazdy .Brawo Renault i jego "aspiracja " wedle YT do klasy premium w wykonaniu tego modelu .Ja mam inne zdanie to auto z innego wymiaru - na pewno ! NIe polecam
3,4
~K34
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Miałem takie auto jako zastępcze początkowo ucieszyłem się nowe nie zniszczone . Po prawie 4 dniach wyczekiwałem dnia kiedy oddadzą mi moje po naprawie. Co mnie w nim irytowało mega ale to mega niewygodne fotele . Dusze dystanse to mordęga . Z klimatyzacją też się męczyłem ta klimatyzacja to masakra . Moim zdaniem to słaba sprężarka oraz same nawiewy są w kiepskich miejscach . Następny problem to multimedia irytujące w samej obsudze oraz czas na reakcję . światła nadal słabe w nocy jazda meczy przez złe oświetleni drogi . Ja mam wrażenie że mega zaoszczędzili na Fl a szkoda bo zapowiadało się fajne autko a tak mamy coś co jest lb nawet nie lepsze od Daci lecz do konkurencji nawet nie podchodzi .
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting