Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4239 mm
Szerokość 1797 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2003 mm
Wysokość 1575 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Rozstaw kół - przód 1562 mm
Rozstaw kół - tył 1547 mm
Zwis przedni 883 mm
Zwis tylny 717 mm
Prześwit 169 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1596 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 422 l
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Silnik

Wybrane oceny

3,2
~€tosiek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
W czasie decyzji i testów niestety ale nie można było odbyć jazdy tym autem tylko hybrydy były dostępne. Teraz wiem dlaczego po Fl auto stało się istnym mułem wodnym nie jedzie, 158KM a moje inne stare auto z mocą 150 robi z nim co chce więc zakładam że realnie odczuwalnie ma 110 max testy obecne potwierdzają to jakie to auto jest powolne a wywody w salonie na temat norm WLTP mnie nie obchodzą miało być zrywne a nie jest mogłem wybrac 1.0Lpg. Wykonanie mam tylko 5 tyś km a reklamowałem uszczelki i skrzypienie konsoli dzwi 2szt co natomiast Renault nic tak jest i tyle. Ale chitem są zegary wyświetlacz , stoję w miejscu a one pokazują 4, 5 ,8 Km/h co NATO serwis znają kłopot mnóstwo tego zgłaszają ludzie ale nie wiedzą jak naprawić . Wyciszenie raczej średnie tragedia niema w mieście natomiast powyżej 100 robi się głośno a przy 120 bardzo. Spalanie odrobinę rozczarowuje ale tylko odrobinę. Kolejna wadą jest pozycja za kierownicą mała regulacja i zakres sprawiają dyskomfort w czasie jazdy powyżej godziny. Bagażnik jak na klasę auta bez zażutu, można przesunąc kanspę jak jedziemy 2 osoby . Zatem po zaledwie krótkim czasie na dzień dzisiejszy auto oceniam za błąd zakupowy i potwierdziła się kolejny raz reguła że na kanałach YT za kasę powiedzą wszystko co dobre pomijając to co istotne a czasem wrecz oszukują ludzi.
3,2
~Random 44
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.6 E-Tech Full Hybrid 143KM 105kW
Zona się uparła i masz chłopie klopsa . Wygląd po zmianach ciekawy kolor fajny . Spalanie w mieście jest zadawalające trasa gorzej ( do 100 ) ponad 130 pali więcej niż nie jeden 2.0 . Osiągi to jest tragedia to auto buczy czasem jęczy ale nie jedzie 0 -100 NIe 60 - 90 NIE 80 - 120 NIE wyprzedzanie trzeba planować . Wnętrze ciasne jak to seg. B brak podłokietnika ty niezrozumiały podsufitką tył poprowadzona nisko ja się nie mieszczę brakuje 1,5 cm . Tablet już mi się zawiesza co jakiś czas . Teraz w upały gorąco w aucie plecy mokre . Zaczynam żałować zakupu i to bardzo można by dozbierać 10 15 tyś i kupić coś dobrego .
3,4
~K34
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Miałem takie auto jako zastępcze początkowo ucieszyłem się nowe nie zniszczone . Po prawie 4 dniach wyczekiwałem dnia kiedy oddadzą mi moje po naprawie. Co mnie w nim irytowało mega ale to mega niewygodne fotele . Dusze dystanse to mordęga . Z klimatyzacją też się męczyłem ta klimatyzacja to masakra . Moim zdaniem to słaba sprężarka oraz same nawiewy są w kiepskich miejscach . Następny problem to multimedia irytujące w samej obsudze oraz czas na reakcję . światła nadal słabe w nocy jazda meczy przez złe oświetleni drogi . Ja mam wrażenie że mega zaoszczędzili na Fl a szkoda bo zapowiadało się fajne autko a tak mamy coś co jest lb nawet nie lepsze od Daci lecz do konkurencji nawet nie podchodzi .
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting