Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4239 mm
Szerokość 1797 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2003 mm
Wysokość 1575 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Rozstaw kół - przód 1562 mm
Rozstaw kół - tył 1547 mm
Zwis przedni 883 mm
Zwis tylny 717 mm
Prześwit 169 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1596 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 422 l
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 13% / przeciw: 87%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Całokształt

Wybrane oceny

2,9
~Kris
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Jako posiadacz Renault Megane z której jestem b. zadowolony mogę stwierdzić jedno Captur to nie Megan . Co jest nie tak z Capturem no w sumie wszystko usterka za usterką ( nowe auto ) . Silnik zamulony ( pamiętam jaki był przed FL ) nie jedzie i to dosłownie . Prowadzenie niby poprawione ale w zakretach auto przechyla się niebezpiecznie nawet przy przepisowych prędkościach na autostradzie rzuca autem gdy jest wiatr . Spasowanie kiepskie od tapicerki z eco tkaniny pot się leje po plecach , co oni zrobili z tym autem nie poprawili a s....li . Jestem w 80% zawiedziony na tym aucie i nie kupił bym ponownie na 100%
3,1
~Paweł
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Wszystko trzeszczy w nowym aucie , jakieś szumy przy tylnych drzwiach za kierowcą trudne do zidentyfikowania . Przy 2 + 2 pasażerach zawieszenie dobija podczas pokonywania progów spowalniających . Silnik poprzednik 140 dawał radę i to bardzo a tu mamy nowe normy a Renault sobie nie poradziło obecnie - zero dynamiki słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem na krótkich odcinkach i w czsie dynamicznej jazdy .Brawo Renault i jego "aspiracja " wedle YT do klasy premium w wykonaniu tego modelu .Ja mam inne zdanie to auto z innego wymiaru - na pewno ! NIe polecam
3,2
~€tosiek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
W czasie decyzji i testów niestety ale nie można było odbyć jazdy tym autem tylko hybrydy były dostępne. Teraz wiem dlaczego po Fl auto stało się istnym mułem wodnym nie jedzie, 158KM a moje inne stare auto z mocą 150 robi z nim co chce więc zakładam że realnie odczuwalnie ma 110 max testy obecne potwierdzają to jakie to auto jest powolne a wywody w salonie na temat norm WLTP mnie nie obchodzą miało być zrywne a nie jest mogłem wybrac 1.0Lpg. Wykonanie mam tylko 5 tyś km a reklamowałem uszczelki i skrzypienie konsoli dzwi 2szt co natomiast Renault nic tak jest i tyle. Ale chitem są zegary wyświetlacz , stoję w miejscu a one pokazują 4, 5 ,8 Km/h co NATO serwis znają kłopot mnóstwo tego zgłaszają ludzie ale nie wiedzą jak naprawić . Wyciszenie raczej średnie tragedia niema w mieście natomiast powyżej 100 robi się głośno a przy 120 bardzo. Spalanie odrobinę rozczarowuje ale tylko odrobinę. Kolejna wadą jest pozycja za kierownicą mała regulacja i zakres sprawiają dyskomfort w czasie jazdy powyżej godziny. Bagażnik jak na klasę auta bez zażutu, można przesunąc kanspę jak jedziemy 2 osoby . Zatem po zaledwie krótkim czasie na dzień dzisiejszy auto oceniam za błąd zakupowy i potwierdziła się kolejny raz reguła że na kanałach YT za kasę powiedzą wszystko co dobre pomijając to co istotne a czasem wrecz oszukują ludzi.
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting