Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4239 mm
Szerokość 1797 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2003 mm
Wysokość 1575 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Rozstaw kół - przód 1562 mm
Rozstaw kół - tył 1547 mm
Zwis przedni 883 mm
Zwis tylny 717 mm
Prześwit 169 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1596 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 422 l
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 27% / przeciw: 73%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Całokształt

Wybrane oceny

3,5
~Mereq
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Tak to jest jak kobiety posłuchamy . Zatem pomimo prawie160 KM auto można śmiało stwierdzić toczy wyniki oscylują miedzy 9 a 9,7s a przy tej masie i mocy to żenada choć nie wiem czy nawet warto by było mieć lepsze osiągi bo auto nie zachęca do szybszej jazdy a wręcz zniechęca przechyły podsterowność itp . Światła LED w nocy nie są nawet przeciętne to stare kiepskie rozwiązanie przed 10 lat . Gdy się włączy system start stop a silnik się budzi czuć to w aucie i to bardzo . Spalanie odpowiednie miasto 6 -7l przy 120 7 - 8l uważam ze to dobre wyniki . Do wad zliczyć można brak podłokietnika i przesadne nagrzewanie się auta latem ( przy upałach nie da się schłodzić auta ) Wyciszenie takie jak inne marki w tej klasie . Kamera natomiast to chinowata tandeta fatalna jakość w nocy nic nie widać , szybko się również zabrudza . Systemy utrzymania w ruch aut. hamowania są FATALNE po prostu nie działają a tempomat aktywny hamuje na widok powietrza , muchy , ducha spaprali to maksymalnie . Auto warte uwagi ale najlepiej najtańsza wersja by nie żałować .
2,9
~Kris
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Jako posiadacz Renault Megane z której jestem b. zadowolony mogę stwierdzić jedno Captur to nie Megan . Co jest nie tak z Capturem no w sumie wszystko usterka za usterką ( nowe auto ) . Silnik zamulony ( pamiętam jaki był przed FL ) nie jedzie i to dosłownie . Prowadzenie niby poprawione ale w zakretach auto przechyla się niebezpiecznie nawet przy przepisowych prędkościach na autostradzie rzuca autem gdy jest wiatr . Spasowanie kiepskie od tapicerki z eco tkaniny pot się leje po plecach , co oni zrobili z tym autem nie poprawili a s....li . Jestem w 80% zawiedziony na tym aucie i nie kupił bym ponownie na 100%
3,1
~Paweł
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Wszystko trzeszczy w nowym aucie , jakieś szumy przy tylnych drzwiach za kierowcą trudne do zidentyfikowania . Przy 2 + 2 pasażerach zawieszenie dobija podczas pokonywania progów spowalniających . Silnik poprzednik 140 dawał radę i to bardzo a tu mamy nowe normy a Renault sobie nie poradziło obecnie - zero dynamiki słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem na krótkich odcinkach i w czsie dynamicznej jazdy .Brawo Renault i jego "aspiracja " wedle YT do klasy premium w wykonaniu tego modelu .Ja mam inne zdanie to auto z innego wymiaru - na pewno ! NIe polecam
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting