Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II Crossover Hybrid – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4227 mm
Szerokość 1797 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2003 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1797 mm
Wysokość 1576 mm
Rozstaw osi 2639 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Zwis przedni 876 mm
Zwis tylny 712 mm
Prześwit 166 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1149 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 326 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 30% / przeciw: 70%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,1
~Kamil_4
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Pomimo ze to nowe auto przebieg symboliczny dopadła mnie usterka związana z sprzęgłem kłowym , jak się okazało nie ja jeden mam z tym kłopot zresztą w innych modelach Reanult jest tak samo , co gorsza czekam już 28 dzień auto unieruchomione a części brak bo takie zapotrzebowanie maja a nowe auta maja pierwszeństwo a te co się zepsuły w Polsce niech czekają w nieskończoność bo Renault się od lat nie zmieniło ma Polskich klientów w czterech literach . Dodam ze jest to nie pierwsza usterka inne były mniej kłopotliwe bo nie unieruchomiły auta jak ta . Po za tym wyciszenie takie średnie spalanie dobre przestrzeń dla kierowcy 6 na 10 tył auta 4 na 10 . osiągi to raczej auto na miast Tira lepiej nie wyprzedzać bo nie przyśpiesza ale tak jak napisałem na miasto. Lakier fatalny typowy na te czasy rysy powstają od samego patrzenia . elektronika lubi czasem sfiksować po odpaleniu kolejnym jest ok . zaczyna letko trzeszczeć kilka elementów w aucie . Ogólnie nie najgorsze auto jednak kupił bym inne i\nie koniecznie Renault ( a jeśli ktoś chce Renault to niech poczeka jak poprawią i udoskonalą to co stworzyli bo obecnie raczej słabe to jest )
3,2
~Ah te Renault
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 140KM 103kW
zawiedziony jestem po całości . Spalanie 80% miasto to wynik 6 - 7 patrząc na inne marki to raczej słabo . zawieszenie i prowadzenie do 90 km jest dobrze powyżej auto zaczyna latać stawać się skrajnie nie przewidywalne . Materiały kto miał poprzednika przed FL to wie że obecny Captur stal się tani autkiem oszczedzają na wszystkim plastikach tapicerce wszystko 2x gorsze niż przed FL i na niskim poziomie . Cena i tu mam problem wydaje się atrakcyjna jednak po sprawdzeniu nie do końca tak jest raczej jest normalna bo braki w wyposażeniu ( przy mojej kwocie ) są ogromne . Reasumując ponownie bym nie wybrał HYBRID może tańszą wersję benzynowa ale raczej inna markę . Auto ma sporo zalet nie wymienionych to ale po trzeciej wizycie nowym autem w serwisie odechciało mi się o nich wspominać .
4,7
~Jacek
Renault Captur II
Crossover Hybrid 1.6 E-Tech 145KM 107kW
Nigdy wcześniej nie posiadałem, ani też nie jeździłem Renault. Samochód w wynajmie długookresowym, użytkowany jako drugi w gospodarstwie domowym (ten mniejszy, bardziej na miasto), trochę podbita wersja Techno. Maiłem różne obawy, ale Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dobrze wyposażony i wykończony, po mieście prowadzi i parkuje się świetnie (czujniki, kamera), Silnik pracuje względnie cicho, spalinówka włącza się prawie niezauważalnie, lekkie wycie słychać jedynie przy mocnym przyspieszaniu, ale i tak jest ono cichsze niż w hybrydowych Toyotach z mniejszymi silnikami. Skrzynia działa dość płynnie i raczej dobrze wyczuwa potrzebę zmiany biegów. Nic nie szarpie. Z garażu ruszam na prądzie i wjeżdżam do niego też bez spalin, a to dla mnie ważne. Bateria w trybie Sense nie ładuje się prawie nigdy do pełna, bo chyba zostawia zapas objętości na rekuperację. Podobno w trybie sport można to wymusić, ale nie próbowałem. Trochę brakuje mocy i płynności na trasie, ale i tak jest nieźle. Średnie spalanie na tę chwilę 5,3 bez oszczędzania. Wadą jest trochę mały bagażnik, ale chyba większość hybryd ją ma. Brakuje mi też podświetlania wyboru biegu przy lewarku, ale widać go na ekranie, który też jest przyjemny. Trochę wolno działa ekran multimedialny, ale akceptowalnie. Choć w ogóle nie brałem tego pod uwagę, to jeżeli dalej się będzie tak spisywał, to zastanowię się nad jego wykupem, bo czterocylindrowy silnik 1,6 (rzadko spotykany dzisiaj w takich samochodach) powinien długo pociągnąć nawet przy trochę zużytej baterii.
Renault Captur II Crossover Hybrid