Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover Facelifting 1.0 TCe Eco-G 100KM 74kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI), sterowanie sekwencyjne
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Silnik
Renault Captur II Crossover Facelifting