Szukaj

Informacje o Renault Captur I Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Renault Captur to produkowany od roku 2013, mały miejski crossover SUV (segment I, choć ze względu na rozmiary klasyfikowany także do segmentu B). Uważany jest za zastępcę modelu Modus. Stylistycznie, bezpośrednim pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2011, prototyp o nazwie Captur Concept. Renault Twingo niektóre elementy zapożyczyło także z prototypowego Renault DeZir. Wersja produkcyjna samochodu powstała natomiast w oparciu o model Clio czwartej generacji (m.in. wspólna platforma podłogowa Renault/Nissan B platform. Model w Korei Płd sprzedawany jest pod nazwą Samsung QM3.
czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 898 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 73 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~_P
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Bardzo fajny, ładny (to kwestia gustu) i całkiem pojemny samochód. Kupiona za 60 tys wersja Winter Edition ma prawie wszystko co potrzeba, klimę automatyczną (co prawda jednostrefową), nawigację, podgrzewane siedzenia, elektrykę wszystkich szyb, czujnik deszczu i zmierzchu, czujniki parkowania, tempomat, opony zimowe. W środku jest ładnie, materiały są przyzwoitej jakości. Pomimo niedużych wymiarów zewnętrznych w środku jest zaskakująco dużo miejsca. Uważam że może być niezłą propozycją dla rodziny 2+2. Pewnie trudno byłoby się spakować na kamping z namiotem w 4 osoby, ale do pensjonatu czy hotelu już nie powinno być problemu.
4,8
~Michał
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Pozytywne zaskoczenie. Mam 50 lat i jeżdżę od 1991 r., miałem kilka używanych samochodów i dwa ostatnie nowe po 5 lat -Ford Fusion 82KM i Fiesta 96KM. Nie mam ciężkiej nogi, ale poza autostradami to gdzie w RP można szybko pojeździć? Rozpatrywałem nowego Cactusa 2018, Kia Stonic, Fiat 500X lub L, Kia Venga. Ale dwa pierwsze "gołe" miały po 82 KM, Fiaty jakoś były nijakie, Venga - takie bezpółciowe wozidło. No i te ceny... Za mojego dałem 56.500. Captur 0,9 to mój świadomy i ekonomiczny wybór. W pracy znajomi mają 2 Captury 0,9 od kilku lat, jako rodzinne (2+2 i 2+1) i bardzo je chwalili. Przejechałem się nimi, poczytałem masę informacji na zagranicznych portalach o nim i o silniku 0,9. Auto zaskakująco żwawe, jak na proporcje masa/KM, przestronne, b. dobra widoczność (wyżej podniesiony fotel), ładowność, dobra skrzynia biegów, design, na autostradzie bez problemów 140-150. Najekonomiczniejsza jazda to 100-120. Do 130-140 obroty do 3000. Mniej, niż we Fieście 96km. Po rozłożeniu foteli masa miejsca z tyłu. No i ten nietuzinkowy wygląd i kolor - oceaniczny błękit. Ideałem byłoby 120km, ale ta cena...
4,8
~maro40
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
jestem zdziwiony możliwościami tego samochodu ,przestronny ,pakowny miły w obyciu, ciekawy wygląd , obawiałem sie silnika 0.9 Energy TCe i tu jestem miło rozczarowany na plus naprawdę daje radę i pali przyzwoicie

Usterki Renault Captur I

Liczba wpisów: 11
blacharskie i mechaniczne
  • Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW 2017-2018
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Samochód zakupiony w 2018.07. Od tego czasu jestem prawie szczęśliwym posiadaczem nowego pojazdu. Pierwsze zaskoczenie wynikło przy pierwszym myciu. Nie wiadomo dlaczego na progu samochodu zmyłem malutką część konserwacji, czyli czarnego " baranka " ( wg. mnie tłusty naciek pozostały przy konserwacji profili i na to czarna farba ) Drugie nie miłe zaskoczenie tzw. wtrącenie na dachu pojazdu, czyli przymalowany kurz ( samochód dwu kolorowy z czarnym dachem ) Usterki usunięte. Następnie bardzo źle spasowana blacharka nadwozia, ( tylne drzwi względem tylnych błotników , pokrywa bagażnika i tylne błotniki, przednie błotniki przestające względem przednich drzwi ) serwis uważa że jest wszystko ok czyli zgodnie z fabrycznymi normami i że ten typ tak ma ..... Następna rzecz to pukające zaciski hamulcowe podczas manewrowania podczas parkowania. ( każde pierwsze przyhamowanie w danym kierunku jazdy, prawdopodobnie puknięcie zacisku hamulcowego w jarzmo ) Polecam przed kupnem dokładne sprawdzanie pojazdu..... Ja myślałem że jak nowe to bez wad, niestety się pomyliłem a teraz to walka z wiatrakami
4 komentarze
Nie wysprzegla V biegu.
  • Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW 2013-2017
  • układ napędowy
  • 105 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Przy jezdzie na V biegu, po kilku minutach, nie moge wysprzeglic biegu. Na autostradzie problemu nie zauwazylem. Wymienilem olej skrzyni, ale nie pomoglo. Skrzynia pracuje cicho, nie zacina, jest ok. Czy przyczyna moze lezec w samej skrzyni biegow, czy w ukladzie sprzegla? Przebieg 105 tys, bezwypadkowy i bezkolizyjny.
Blokada tylnej klapy bagażnika
  • Renault Captur I Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW 2013-2015
  • instalacja elektryczna
  • 105 tys. km
Detale: Posiada system keyless Akumulator: Centra CA722 72Ah/720A(EN) Przy mocniejszym zamknięciu klapy bagażnika, mechanizm zamykający generuje błąd stały DTC953215, Połączenie tylnej klapy. Po wygenerowaniu tego błędu, bagażnik zostaje zablokowany, pomaga jedynie reset komputera. Przycisk na klapie działa, pozwala otworzyć inne drzwi.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Captur I Crossover Facelifting