Szukaj

Informacje o Renault Captur I Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Renault Captur to produkowany od roku 2013, mały miejski crossover SUV (segment I, choć ze względu na rozmiary klasyfikowany także do segmentu B). Uważany jest za zastępcę modelu Modus. Stylistycznie, bezpośrednim pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2011, prototyp o nazwie Captur Concept. Renault Twingo niektóre elementy zapożyczyło także z prototypowego Renault DeZir. Wersja produkcyjna samochodu powstała natomiast w oparciu o model Clio czwartej generacji (m.in. wspólna platforma podłogowa Renault/Nissan B platform. Model w Korei Płd sprzedawany jest pod nazwą Samsung QM3.
czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur I Crossover Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4122 mm
Szerokość 1778 mm
Wysokość 1566 mm
Wysokość z anteną 1920 mm
Rozstaw osi 2606 mm
Rozstaw kół - przód 1531 mm
Rozstaw kół - tył 1516 mm
Zwis tylny 866 mm
Prześwit 170 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 905 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 860 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1380 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1370 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1368 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1330 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1235 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 377 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 983 mm
Wysokość bagażnika 685 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 724 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1512 mm
Wysokość progu załadowczego 732 mm
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~_P
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Bardzo fajny, ładny (to kwestia gustu) i całkiem pojemny samochód. Kupiona za 60 tys wersja Winter Edition ma prawie wszystko co potrzeba, klimę automatyczną (co prawda jednostrefową), nawigację, podgrzewane siedzenia, elektrykę wszystkich szyb, czujnik deszczu i zmierzchu, czujniki parkowania, tempomat, opony zimowe. W środku jest ładnie, materiały są przyzwoitej jakości. Pomimo niedużych wymiarów zewnętrznych w środku jest zaskakująco dużo miejsca. Uważam że może być niezłą propozycją dla rodziny 2+2. Pewnie trudno byłoby się spakować na kamping z namiotem w 4 osoby, ale do pensjonatu czy hotelu już nie powinno być problemu.
3,4
~Autor widmo
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Na samochód uparła się żona... Sam nie wpadłbym na taki pomysł... Samochód skrojony pod kątem kobiet i ich zerowych oczekiwań wobec motoryzacji, czyli ma ładnie wyglądać i jeździć z punktu A do B. Taki jest CAPTUR. Białe nadwozie z czarnym dachem nawet ładnie wygląda i cieszy oko. Ale to by było na tyle. Jadąc nim czuję się jak w CLIO na szczudłach. Gumowy układ kierowniczy, zero reakcji z podłoża. Fotele o wiele za miękkie. Pedały gazu i hamulca za blisko siebie, nie mogę nim jechać w sandałach z szeroką podeszwą. System multimedialny z ekranem dotykowym to katastrofa. Działa z opóźnieniem i kiepsko reaguje na dotyk. Silnik pali jak smok, średnia po mieście to 7,9 l w trybie ECO... i coś co mnie rozwaliło- hamulce bębnowe na tylnej osi w XXI wieku...
4,8
~Michał
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Pozytywne zaskoczenie. Mam 50 lat i jeżdżę od 1991 r., miałem kilka używanych samochodów i dwa ostatnie nowe po 5 lat -Ford Fusion 82KM i Fiesta 96KM. Nie mam ciężkiej nogi, ale poza autostradami to gdzie w RP można szybko pojeździć? Rozpatrywałem nowego Cactusa 2018, Kia Stonic, Fiat 500X lub L, Kia Venga. Ale dwa pierwsze "gołe" miały po 82 KM, Fiaty jakoś były nijakie, Venga - takie bezpółciowe wozidło. No i te ceny... Za mojego dałem 56.500. Captur 0,9 to mój świadomy i ekonomiczny wybór. W pracy znajomi mają 2 Captury 0,9 od kilku lat, jako rodzinne (2+2 i 2+1) i bardzo je chwalili. Przejechałem się nimi, poczytałem masę informacji na zagranicznych portalach o nim i o silniku 0,9. Auto zaskakująco żwawe, jak na proporcje masa/KM, przestronne, b. dobra widoczność (wyżej podniesiony fotel), ładowność, dobra skrzynia biegów, design, na autostradzie bez problemów 140-150. Najekonomiczniejsza jazda to 100-120. Do 130-140 obroty do 3000. Mniej, niż we Fieście 96km. Po rozłożeniu foteli masa miejsca z tyłu. No i ten nietuzinkowy wygląd i kolor - oceaniczny błękit. Ideałem byłoby 120km, ale ta cena...
Średnie spalanie dla Renault Captur I Crossover Facelifting
6,2 – 6,8
l/100 km
5,2 – 5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,9
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Auto ma już 3 lata i przebieg 45k. Tzw. spalanie spadło do przyzwoitego poziomu po tzw. chiptuningu. Po tym zabiegu, który podniósł moc auta do 146km i spowodował wzrost momentu obrotowego do blisko 250Nm, dynamika auta uległa widocznej poprawie. Podane parametry odnoszą się do silnika po tuningu. Zatem, po tuningu zrobiłem już kilka tysięcy km, zatem wystarczająco do dokonania porównań. Przez cały okres zimowy przy jeździe miasto/ trasa (ok. 200km w weekendy) spalanie nie przekroczyło 6,7l/100km. Obecnie na trasie autostrada (120-130km/h)/drogi jednopasmowe (90km/h) osiągam spalanie na poziomie 5,9l/100km w tym b.dużo jazdy na tempomacie. Niestety przy szybszej jeździe autostradowej 140km/h i więcej spalanie dramatycznie rośnie. Trasa nad morze i z powrotem z kufrem na dachu (1200km) i prędkością ok 140km/k daje średni wynik ok 9l/100km. No cóż, to miejski crossover. Gdy zaakceptuje się cel dla jakiego teoretycznie go stworzono, to auto bardzo przyzwoite. Jazda nim nie męczy nawet na dłuższej trasie. Niestety brak poduszek tylnych pasażerów, kurtyn powietrznych, hamulce bębnowe z tyłu, mało czytelny wyświetlacz przy nasłonecznieniu to minusy. Średnie maksymalne zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe wpisałem przypuszczalnie, bo tak nie jeżdżę zatem brak mi wiarygodnych danych.
8,0
Liczba komentarzy: 1
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
Jestem zdziwiony tak dużym spalaniem. Szczególnie w mieście i w trakcie przyspieszania i ruszania. Każde muśnięcie pedału gazu od razu pokazuje kilkanaście litrów chwilowego zużycia. Od nowości 6 tankowań co 2 tygodnie. Jazda w trasie (drogi krajowe) 6,2-6,5 l/100km przy delikatnej jeździe. Po mieście 9,5-10 z klimą, włączonym eco i wyłączonym start/stop. Żeby osiągnąć te wpisane 5,5 l/100km trzeba jechać bardzo płynnie nie więcej niż 90km/h ze stałą prędkością, co nie zawsze jest możliwe, stąd zazwyczaj zwiększa się do min. 6,2 l/100km Mam nadzieje, że wiosną spalanie nieco zmaleje :-( To przecież mały i lekki samochodzik.
6,1
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.3 TCe 130 FAP 130KM 96kW
Producent podaje zdecydowanie mniejsze spalania. W dodatku sam komputer pokładowy pokazuje wyniki spalania o 06 nawet do 1 l/100km mniejsze. Powyższe wyliczenia pochodzą z ilości lanej benzyny do baku. Do sprawdzenia na motostat.pl

Usterki Renault Captur I

Liczba wpisów: 11
blacharskie i mechaniczne
  • Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW 2017-2018
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Samochód zakupiony w 2018.07. Od tego czasu jestem prawie szczęśliwym posiadaczem nowego pojazdu. Pierwsze zaskoczenie wynikło przy pierwszym myciu. Nie wiadomo dlaczego na progu samochodu zmyłem malutką część konserwacji, czyli czarnego " baranka " ( wg. mnie tłusty naciek pozostały przy konserwacji profili i na to czarna farba ) Drugie nie miłe zaskoczenie tzw. wtrącenie na dachu pojazdu, czyli przymalowany kurz ( samochód dwu kolorowy z czarnym dachem ) Usterki usunięte. Następnie bardzo źle spasowana blacharka nadwozia, ( tylne drzwi względem tylnych błotników , pokrywa bagażnika i tylne błotniki, przednie błotniki przestające względem przednich drzwi ) serwis uważa że jest wszystko ok czyli zgodnie z fabrycznymi normami i że ten typ tak ma ..... Następna rzecz to pukające zaciski hamulcowe podczas manewrowania podczas parkowania. ( każde pierwsze przyhamowanie w danym kierunku jazdy, prawdopodobnie puknięcie zacisku hamulcowego w jarzmo ) Polecam przed kupnem dokładne sprawdzanie pojazdu..... Ja myślałem że jak nowe to bez wad, niestety się pomyliłem a teraz to walka z wiatrakami
4 komentarze
Nie wysprzegla V biegu.
  • Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW 2013-2017
  • układ napędowy
  • 105 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Przy jezdzie na V biegu, po kilku minutach, nie moge wysprzeglic biegu. Na autostradzie problemu nie zauwazylem. Wymienilem olej skrzyni, ale nie pomoglo. Skrzynia pracuje cicho, nie zacina, jest ok. Czy przyczyna moze lezec w samej skrzyni biegow, czy w ukladzie sprzegla? Przebieg 105 tys, bezwypadkowy i bezkolizyjny.
Blokada tylnej klapy bagażnika
  • Renault Captur I Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW 2013-2015
  • instalacja elektryczna
  • 105 tys. km
Detale: Posiada system keyless Akumulator: Centra CA722 72Ah/720A(EN) Przy mocniejszym zamknięciu klapy bagażnika, mechanizm zamykający generuje błąd stały DTC953215, Połączenie tylnej klapy. Po wygenerowaniu tego błędu, bagażnik zostaje zablokowany, pomaga jedynie reset komputera. Przycisk na klapie działa, pozwala otworzyć inne drzwi.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Captur I Crossover Facelifting