Szukaj

Informacje o Renault Captur

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Renault Captur to produkowany od roku 2013, mały miejski crossover SUV (segment I, choć ze względu na rozmiary klasyfikowany także do segmentu B). Uważany jest za zastępcę modelu Modus. Stylistycznie, bezpośrednim pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2011, prototyp o nazwie Captur Concept. Renault Twingo niektóre elementy zapożyczyło także z prototypowego Renault DeZir. Wersja produkcyjna samochodu powstała natomiast w oparciu o model Clio czwartej generacji (m.in. wspólna platforma podłogowa Renault/Nissan B platform. Model w Korei Płd sprzedawany jest pod nazwą Samsung QM3.
czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Renault Captur

Liczba ocen: 184
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,1
~Paweł
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Wszystko trzeszczy w nowym aucie , jakieś szumy przy tylnych drzwiach za kierowcą trudne do zidentyfikowania . Przy 2 + 2 pasażerach zawieszenie dobija podczas pokonywania progów spowalniających . Silnik poprzednik 140 dawał radę i to bardzo a tu mamy nowe normy a Renault sobie nie poradziło obecnie - zero dynamiki słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem na krótkich odcinkach i w czsie dynamicznej jazdy .Brawo Renault i jego "aspiracja " wedle YT do klasy premium w wykonaniu tego modelu .Ja mam inne zdanie to auto z innego wymiaru - na pewno ! NIe polecam
2,4
~M.Krzysztof
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 155KM 114kW
Ogólnie auto fajne, przyzwoicie zrobione wewnątrz z dużym bagażnikiem jak na tą klasę auta, całkiem ładne i przyjemnie się nim jeździło ale jak jeździło.... i to tyle zalet Co chwile coś. Niestety moim marzeniem było by dojeżdżać od przeglądu do przeglądu bez napraw. Niespełnione marzenie.... Autem przejechałem ponad 80 tyś. km Psuło się co chwile coś... klima, wymieniona chłodnica, przewód klimy..., wycieraczki, notoryczne naprawy elektryki - to był jeden koszmar.... Moim zdaniem auto ogólnie fajnie wygląda, przyjemnie się jeździ. Niestety notoryczne usterki zamieniło w koszmar użytkowanie tego auta i spore koszty napraw.... To było moje drugie Renault i ogólne wrażenia nigdy więcej Renault...
3,2
~€tosiek
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
W czasie decyzji i testów niestety ale nie można było odbyć jazdy tym autem tylko hybrydy były dostępne. Teraz wiem dlaczego po Fl auto stało się istnym mułem wodnym nie jedzie, 158KM a moje inne stare auto z mocą 150 robi z nim co chce więc zakładam że realnie odczuwalnie ma 110 max testy obecne potwierdzają to jakie to auto jest powolne a wywody w salonie na temat norm WLTP mnie nie obchodzą miało być zrywne a nie jest mogłem wybrac 1.0Lpg. Wykonanie mam tylko 5 tyś km a reklamowałem uszczelki i skrzypienie konsoli dzwi 2szt co natomiast Renault nic tak jest i tyle. Ale chitem są zegary wyświetlacz , stoję w miejscu a one pokazują 4, 5 ,8 Km/h co NATO serwis znają kłopot mnóstwo tego zgłaszają ludzie ale nie wiedzą jak naprawić . Wyciszenie raczej średnie tragedia niema w mieście natomiast powyżej 100 robi się głośno a przy 120 bardzo. Spalanie odrobinę rozczarowuje ale tylko odrobinę. Kolejna wadą jest pozycja za kierownicą mała regulacja i zakres sprawiają dyskomfort w czasie jazdy powyżej godziny. Bagażnik jak na klasę auta bez zażutu, można przesunąc kanspę jak jedziemy 2 osoby . Zatem po zaledwie krótkim czasie na dzień dzisiejszy auto oceniam za błąd zakupowy i potwierdziła się kolejny raz reguła że na kanałach YT za kasę powiedzą wszystko co dobre pomijając to co istotne a czasem wrecz oszukują ludzi.

Usterki Renault Captur

Liczba wpisów: 17
blacharskie i mechaniczne
  • Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW 2017-2018
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 7
Samochód zakupiony w 2018.07. Od tego czasu jestem prawie szczęśliwym posiadaczem nowego pojazdu. Pierwsze zaskoczenie wynikło przy pierwszym myciu. Nie wiadomo dlaczego na progu samochodu zmyłem malutką część konserwacji, czyli czarnego " baranka " ( wg. mnie tłusty naciek pozostały przy konserwacji profili i na to czarna farba ) Drugie nie miłe zaskoczenie tzw. wtrącenie na dachu pojazdu, czyli przymalowany kurz ( samochód dwu kolorowy z czarnym dachem ) Usterki usunięte. Następnie bardzo źle spasowana blacharka nadwozia, ( tylne drzwi względem tylnych błotników , pokrywa bagażnika i tylne błotniki, przednie błotniki przestające względem przednich drzwi ) serwis uważa że jest wszystko ok czyli zgodnie z fabrycznymi normami i że ten typ tak ma ..... Następna rzecz to pukające zaciski hamulcowe podczas manewrowania podczas parkowania. ( każde pierwsze przyhamowanie w danym kierunku jazdy, prawdopodobnie puknięcie zacisku hamulcowego w jarzmo ) Polecam przed kupnem dokładne sprawdzanie pojazdu..... Ja myślałem że jak nowe to bez wad, niestety się pomyliłem a teraz to walka z wiatrakami
4 komentarze
ubytek płynu chłodniczego
  • Renault Captur II
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 3
Po przejechaniu kilku kilometrów,ubywa ze zbiorniczka wyrównującego płynu chłodzącego,brak jakich kolwiek wycieków na zewnątrz silnika,postawiona diagnoza przez serwis plyn przedostaje się do środka silnika.
3 komentarze
ubytek płynu chłodniczego
  • Renault Captur II
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po przejechaniu kilku kilometrów,ubywa ze zbiorniczka wyrównującego płynu chłodzącego,brak jakich kolwiek wycieków na zewnątrz silnika,postawiona diagnoza przez serwis plyn przedostaje się do środka silnika.
Renault Captur