Szukaj

Informacje o Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW 2012-2013

Lata produkcji: 2012 – 2013
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu A i najmniejszy samochód w historii francuskiej marki. Następca Peugeota 106. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku, jako wspólny projekt Toyoty oraz koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen. 107 bazował na prototypie B-Zero opracowanym razem przez inżynierów trzech marek, który dał początek również bliźniaczym: Citroenowi C1 i Toyocie Aygo. Wszystkie trzy modele produkowane są w fabryce Toyoty i PSA w czeskim Kolinie. Od 2008 roku Peugeot 107 oferowany jest w wersji po face-liftingu.
czytaj więcej
Powagosław
Brat bliźniak Citroena C1 i Toyoty Aygo. Z zewnątrz wygląda ciekawie i przyjemnie. W środku na kierowcę czeka świetnie zaprojektowane wnętrze, a pod maską - gwarancja oszczędności. Do tego jeszcze niewielka cena. „C’est si bon!”, jak mawiają w ojczyźnie Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby każdy miał taki samochód, życie byłoby nudne. Ale z drugiej strony, nie stalibyśmy tyle w korkach i nie byłoby problemów z miejscem do parkowania. Co wybieracie? Ja chyba wolę korki. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW 2012-2013
5,7
l/100 km
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Auto bardzo oszczędne. Przy jeździe dość dynamicznej, ale bez szaleństwa spalanie prezentuje się następująco: - przy jeździe tylko w bardzo dużym mieście (mniej więcej: 60% przejazdów to korki, 30% przejazd w miarę płynny, 10% puste drogi) - najwięcej spalił w okresie zimowym - 6,7l/100km. - przy jeździe mieszanej, tj. 60% trasa (lokalnymi drogami, DK, DW, powiatowe i niżej pozycjonowane), 40% zakorkowane bardzo duże miasto - spalanie przeciętnie ok. 5,5-6l/100km - przy jeździe typowo w trasie (ale tak do 100km/h) - spalanie około 5l/100km (min. 4,8l) - przy jeździe autostradowej - śr. prędkość 140km/h - spalanie nieco ponad 6l/100km (co było dla mnie największym zaskoczeniem!) Jestem pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem.
7,4
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Autko idealne do miasta, najwięcej spalił mi 8.1 na autostradzie jadąc z prędkością 150-160 km/h co jest i tak mega wynikiem biorąc pod uwagę cenę lpg , w mieście trzeba liczyć około 7 litrów lpg , polecam
5,7
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Peugeot 107 Hatchback 5d Facelifting 2012