AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń instalację LPG
Warsztat LPG
Warsztat LPG
Sogaz III Mirosław Soja Usługi Samochodowe
Informację kontaktowe
Telefon:
(48) 381 74 67
Adres:
Koziniecka 31, Radom
Województwo:
mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie
10 ocen
ocen
Jakość montażu
4,7
Kultura obsługi
4,5
Poziom cenowy
4,3
Polecany warsztat
4,5
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
9 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
9 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
10 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
9 opinii
Dobrze
1 opinia
Pokaż na mapie
Oceny instalacji LPG (10)
4,5
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC
przebieg:
230 tys. km
użytkowana przez:
20 tys. km
Instalacja super ale montażysty/ warsztatu SoGaz z Radom ul. Kozienicka31 NIE polecam.
5,0
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
90 tys. km
użytkowana przez:
34 tys. km
Instalacja zachowuje się prawidłowo w aucie nie ma żadnych problemów takich jak szarpanie itp. Montaż wykonany z zachowaniem bardzo wysokiej estetyki nic nie wisi luzem jak u poprzedniego gazownika zakładałem instalacja jest w miarę możliwości pochowana. Polecam warsztat
5,0
BMW X3 E83
SUV 3.0 i 231KM 170kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC
przebieg:
233 tys. km
użytkowana przez:
2 tys. km
Swieza instalacja, brak problemow
4,5
Hyundai Genesis I
Sedan 3.3 262KM 193kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
128 tys. km
użytkowana przez:
58 tys. km
brc ma świetne instalacje, które sobie radzą z takimi pojemnościami. Przy takiej mocy nawet nie odczuwam jakichś spadków na lpg.
5,0
Mercedes Klasa C W202
Sedan W202 2.0 Kompressor 180KM 132kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT
przebieg:
30 tys. km
użytkowana przez:
300 tys. km
5,0
Seat Leon II
Hatchback 1.4 TSI 125KM 92kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT
przebieg:
110 tys. km
użytkowana przez:
34 tys. km
Jeżdżę już na brc trochę czasu. Po założeniu instalacji nie odczułem żadnego spadku mocy, nic nie szarpie, przejście jest bardzo płynne. Dali mi gwarancję, serwis prosty. Jestem zadowolony.
5,0
Kia Ceed II
Hatchback 5d 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQENT 24.11
przebieg:
10 tys. km
użytkowana przez:
0 tys. km
4,8
Audi A6 C5
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT 24
przebieg:
260 tys. km
użytkowana przez:
20 tys. km
Bardzo dobra obsługa - czyli przedstawienie klientowi na jakiej instalacji nasze auto będzie chodziło najlepiej,logiczne rozmieszczenie instrumentów instalacji LPG przy silniku . AUDI 1,8 T 150 KM , SPALANIE; MIASTO 12,5 L TRASA 10,5 L - nie przekraczając prędkości 120 km/g Oczywiście przy normalnej jeździe .
5,0
Toyota Avensis I
Sedan 1.6 110KM 81kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT 24
przebieg:
180 tys. km
użytkowana przez:
0 tys. km
Instalacja BRC 4ej generacji. Koszt założenia i podzespołów 2,5tys. Spalanie w ruchu miejskim i w korkach 10,5 LPG /100km. plus około 0,5-1,0 litra benzynki na uruchomienie silnika. Oszczędność około 18-20zł na 100km. Praktycznie po przejechaniu 15tys km całkowity zwrot instalacji.
5,0
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
instalacja:
BRC SEQUENT 24
przebieg:
110 tys. km
użytkowana przez:
30 tys. km
Mitsubishi Pajero/Montro (wersja Kanada) 3.8L. Instalacja BRC Sequent 24 Plug&Go, spalanie na benzynie 14-16 litrow, LPG 16-18 litrow, przejechane 20 tys km i wszystko Ok, silnik pracuje ciczej na gazie. Minimalny spadek mocy. 100 km na benzynie-okolo 60 zl, na gazie-okolo 28 zl. Srednio spalanie na gazie okolo 17 litrow. Polecam
Poprzednia
1
Następna
Wybierz markę
Abarth
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Alpine
Andoria
Aston Martin
Audi
BAIC
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
BYD
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DeLorean
Dodge
DS
Ferrari
Fiat
Ford
FSO
GAZ
Geely
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Intrall
Isuzu
Iveco
Jaecoo
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Leapmotor
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Łada
Man
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Qoros
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Scion
Seat
Seres
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Syrena
Talbot
TATA
Tesla
Toyota
Trabant
UAZ
Volkswagen
Volvo
Voyah
Wartburg
Yugo
ZAZ
Dodaj swoją
ocenę
Sprawdź
rankingi LPG
Polecamy
Polecamy
Katalog nowych aut
Dane techniczne
Raporty zużycia paliwa
Opinie
Usterki
Publikacje
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Filmy
Ogłoszenia
Ceny aut używanych
Dziennik kosztów
Opinie o instalacjach LPG
Testy zderzeniowe
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy