AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń instalację LPG
Warsztat LPG
Warsztat LPG
RODAN
Informację kontaktowe
Telefon:
(61) 656 27 52, 0606 40 38 75
Adres:
K.Tymienieckiego 65, Poznań
Województwo:
wielkopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie
44 ocen
ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,8
Poziom cenowy
4,7
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
39 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
40 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
42 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
42 opinie
Dobrze
1 opinia
Przeciętnie
1 opinia
Pokaż na mapie
Oceny instalacji LPG (44)
4,5
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT
przebieg:
35 tys. km
użytkowana przez:
49 tys. km
brak problemow
5,0
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQENT 24.11
przebieg:
84 tys. km
użytkowana przez:
20 tys. km
Wyczuwalne pogorszenie pracy w pierwszych minutach po przełączeniu na gaz, które szybko przechodzi. W zalezności od jakości gazu (% zawartości propanu) wyczuwalne różnice w mocy i "miękkości" pracy silnika
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT 24
przebieg:
200 tys. km
użytkowana przez:
40 tys. km
Auto dobrze znosi gaz, instalacje dobrze sparowana i wyregulowana bo obyło się bez korekt. Spalanie ok 20% większe niż na Pb przy jeździe w mieście. Na trasie dużo mniejsze. Moc może niewielka w tym silniku, ale pozostało praktycznie bez zmian, dynamika również
5,0
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 136KM 100kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
181 tys. km
użytkowana przez:
40 tys. km
Instalacja BRC założona poprawnie, auto ma odpowiednią moc. Od 2 lat jak ją zakładałem nie było żadnych problemów. Polecam
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT 24
przebieg:
100 tys. km
użytkowana przez:
100 tys. km
Po instalacji sekwencji BRC auto dobrze sobie radzi. Silnik równo pracuje, nic nie szarpie, nie ma żadnych przeskoków na benzynę. Jednym słowem dobra instalacja solidnie założona i wyregulowana.
4,5
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT
przebieg:
63 tys. km
użytkowana przez:
61 tys. km
Silnik 1.6 8V BFQ 102KM Nie ma absolutnie żadnych problemów.
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQENT 24.11
przebieg:
90 tys. km
użytkowana przez:
30 tys. km
Witam, obawiałem się instalacji gazowej w tym silniku jednak po dwóch latach bezproblemowej jazdy jestem zadowolony z decyzji o założeniu instalacji. Koszt niecałe 3000zł zwrócił się w pół roku, nie zwracam już uwagi na spalanie :) Przez 2 lata żadnych awarii instalacji. Padła mi pompa paliwowa ale to niezwiązane jak się okazało z gazem.
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT 56
przebieg:
123 tys. km
użytkowana przez:
184 tys. km
Doskonale, problem jest już z samą instalacją 2xwymiana reduktora, i teraz kłopoty z wiązką elektryczną sterownika.
3,8
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC SEQUENT
przebieg:
1 tys. km
użytkowana przez:
265 tys. km
Nauka jazdy, prawie 5 lat na gazie. Regeneracja reduktora - jedyna rzecz jaką trzeba było zrobić po 4 latach. Jestem bardzo zadowolony. Minus jest taki, że ten silnik jest słaby i niestety miałem już remont głowicy i pierścienie wymienione przy 186000km.
5,0
Chevrolet Orlando
Minivan 1.8 141KM 104kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
0 tys. km
użytkowana przez:
23 tys. km
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Wybierz markę
Abarth
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Alpine
Andoria
Aston Martin
Audi
BAIC
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
BYD
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DeLorean
Dodge
DS
Ferrari
Fiat
Ford
FSO
GAZ
Geely
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Intrall
Isuzu
Iveco
Jaecoo
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Leapmotor
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Łada
Man
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Qoros
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Scion
Seat
Seres
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Syrena
Talbot
TATA
Tesla
Toyota
Trabant
UAZ
Volkswagen
Volvo
Voyah
Wartburg
Yugo
ZAZ
Dodaj swoją
ocenę
Sprawdź
rankingi LPG
Polecamy
Polecamy
Katalog nowych aut
Dane techniczne
Raporty zużycia paliwa
Opinie
Usterki
Publikacje
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Filmy
Ogłoszenia
Ceny aut używanych
Dziennik kosztów
Opinie o instalacjach LPG
Testy zderzeniowe
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy