Szukaj

Firmowy Warsztat LPGTECH Sp. z o.o.

Informację kontaktowe
Telefon: 85 734 13 86
Adres: ul. Dojnowska 67, Białystok
Województwo: podlaskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 4 ocen ocen
Jakość montażu
4,8
Kultura obsługi
3,5
Poziom cenowy
4,3
Polecany warsztat
4,0
Średnia ocena
4,1
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
4 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
2-3 razy rocznie
4 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
4 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
1 opinia
Dobrze
3 opinie
Mapa

Oceny instalacji LPG (4)

4,5
Infiniti G G37
Coupe 3.7 V6 320KM 235kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH 300 OBD
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Jestem mega zadowolony z instalacji, auto chodzi bez zarzutów, nie ma spadku mocy (pewnie ze względu na jej spory zapas ;)) montaż wykonany bardzo schludnie, wlew pod klapką, także sam praktycznie nie zauważam tego, że mam instalację, a jazda kosztuje mnie tyle samo, co 2 litrowym dieslem. Wszystkim fanom diesli polecam przerzucenie się na benzynę!;)
4,3
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
niema różnicy pomiędzy gazem a benzyną
4,3
Renault Fluence
Sedan 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Ogólnie do samej instalacji nie mam zastrzeżeń. Po przejechaniu 7 tys. kilometrów padł czujnik temperatury i to była bardzo nie przyjemna wizyta w tym serwisie z kasowali mnie na kwotę 140 zł. pod pretekstem wykonania przeglądu na który nie wyraziłem zgody po 10000 km. chociaż auto od ostatniego przeglądu przejechało tylko 6600 km. i dodatkowo zostawili samochód na kolejny...
4,3
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Szału nie ze względu na to, że STAG stagiem ale resztę komponentów gazownik dobiera jak chce i z tego tytułu są same problemy. Wtryski padają ale się zawieszają, czujniki też jakieś chińskie, wężyki wenezualskie a parownik pewnie bułgarski. Wszystko nie współgra ze sobą tak jak trzeba i ogólnie jest średnio. Drugi raz zdecydowałbym się na BRC gdzie wszystko jest w kartonie i...