Szukaj

Energy Gaz Polska

Informację kontaktowe
Adres: Ostrobramska 38a, Warszawa
Województwo: mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 233 ocen ocen
Jakość montażu
4,7
Kultura obsługi
4,8
Poziom cenowy
4,6
Polecany warsztat
4,7
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
212 opinii
Powyżej 20%
21 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
184 opinie
2-3 razy rocznie
36 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
13 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
224 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
9 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
212 opinii
Dobrze
10 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
5 opinii
Bardzo źle
4 opinie
Mapa

Oceny instalacji LPG (233)

5,0
Alfa Romeo GT II
Coupe 3.2 i V6 24V GTA 240KM 177kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Miałem obawy przed montażem lpg do tego silnika, ale jak się okazało niepotrzebnie. Silnik nic nie stracił na mocy i dynamice. Dalej jazda jest bardzo płynna, silnik pracuje równo. Nie ma spadków, ani większych skoków nawet przy mocniejszym dodaniu gazu. Instalacja BRC P&D zdała egzamin.
5,0
Opel Vectra C
Kombi 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 77 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Po bezawaryjnym przejechaniu 26 tys. km moim Oplem Vectra C 1.8 kombi mogę wszystkim polecić instalacje gazowe BRC i serwis firmy Energy Gaz Polska w Warszawie na Ostrobramskiej. Profesjonalny dobór i montaż instalacji LPG, duże doświadczenie, obsługa klienta na wysokim poziomie, wszystko sprawnie i terminowo.
5,0
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem po drugim serwisie z instalacją lpg. Wszystko przebiega pomyślnie, gazownik wymienił filtry i jest okej. Na lpg przejechałem 30tys km. Nie mam żadnych uwag. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik pracuje na niej bez zarzutu. Przejechane już 20 tys.km. Szybko się przełącza na LPG, nawet jak jest poniżej zera. Do tego jeśli chodzi o dynamikę, to w moim odczuciu auto nic nie straciło.
3,8
Renault Megane III
Hatchback 2.0 16v TCe 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Czasami przy dynamicznym przyspieszaniu i puszczeniu gazu to czuć dopalanie gazu ale lepiej jak jest go minimalnie więcej niż miało by być zbyt mało. Ogólnie polecam tankować na Orlenie jeszcze nie było problemów po ich LPG. Odradzam BP z kilku stacji mam porównanie i pół na pół są problemy z jakością gazu.
4,5
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z zamontowania instalacji gazowej firmy BRC. Gazownik polecił mi model instalacji Sequent 32. Auto super pracuje, mam za sobą dwa przeglądy i wygląda na to że wszystko jest jak najbardziej w porządku. Mogę polecić brc z czystym sumieniem.
5,0
Volvo V50
Kombi 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 66 tys. km
Auto bardzo komfortowe i rodzinne. Silnik ma wystarczającą moc jak na moje wymagania. Instalacja lpg zamontowana w 14r. Model Kit Alba od Brc. Przejeździłem 3 lata i nie mam żadnych problemów. Spalanie około 10% większe od Pb - dla mnie dobry wynik.
4,5
Mercedes CLS W219
Coupe 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Auto Mercedes CLS 3.5 V6 jak dla mnie potężny silnik, szkoda mi było się rozstawać z autem ze względu na koszta podróży więc postanowiłem sobie je zagazować. Zamontowałem BRC Sequent P&D chyba typowa instalacja pod takie silniki. Jestem bardzo zadowolony z decyzji auto dalej ma niesamowite kopyto i nie ma z nim żadnych problemów dalej mogę cieszyć się jazdą za połowe...
5,0
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.4 16v VTi 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 54 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Silnik bardzo dobrze znosi gaz, nie ma z nim problemów. Instalacja firmy Zavoli, model Winner. Instalacja spisuje się bez zarzutu. Oszczędności czuję w kieszeni na stacji:) Ogólnie jestem bardzo zadowolony!
4,5
Renault Clio IV
Grandtour 1.2 16V 73KM 54kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji BRC Sequent 32 w moim Clio Grandtour. Auto z niedużym silnikiem bo 1.2 16V ale za to w połączeniu z lpg jest bardzo ekonomiczny. Spalanie 8l gazu w trasie 7l bardzo duże oszczędności z jazdy.