AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń instalację LPG
Warsztat LPG
Warsztat LPG
Eco Tech
Informację kontaktowe
Telefon:
(22) 667 79 77
Adres:
Regulska 66, Warszawa
Województwo:
mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie
9 ocen
ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
9 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
8 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
9 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
9 opinii
Pokaż na mapie
Oceny instalacji LPG (9)
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
210 tys. km
użytkowana przez:
60 tys. km
Instalka weszła BRC SQ P&D. Montaż w dwa dni. Na drugi dzień auto do odbioru. Spalanie w normie. Do tej pory były 4 przeglądy, nic nie trzeba było kombinować w ustawieniach. Zero checków, zero problemów z przejściem na LPG. Silnik dobrze pracuje nawet pod pełnym obciążeniem i wkręceniu na wyższe obroty. Po mojemu nic z mocy nie ubyło. Oby tak dalej. Jak na razie montaż się...
5,0
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
homologacja:
F H.U..CZAKRAM.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
150 tys. km
użytkowana przez:
40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
5,0
Opel Insignia I
Sedan 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AG Centrum Blue Box
przebieg:
24 tys. km
użytkowana przez:
33 tys. km
Silnik pracuje bardzo dobrze, nie mam żadnych uwag. Instalacja Blue Box i wtryskiwacze Hercules, reduktor silver. Wszystko bardzo dobrze spasowane. Gazownik idealnie wystroił. Na sterownik mam 5 lat gwarancji. A na montaż mam ogólnopolską gwarancję, ponieważ warsztat należy do sieci Ekspert LPG.
5,0
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AG Centrum Blue Box
przebieg:
36 tys. km
użytkowana przez:
46 tys. km
Wybrałem tę instalację: http://www.agcentrum.pl/media tam jest filmik z Bielakiem, gościem z TVN Turbo. Chodzi bardzo dobrze. Nic dodać, nic ująć, blue box super, wtryskiwacze hercules super.
5,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg:
86 tys. km
użytkowana przez:
69 tys. km
Auto bardzo poprawnie jeździ na zenicie. W mieście pali 13,7 l LPG, w trasie 11,5. MI montaż zwrócił się już po 12 000 km.
5,0
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AG Centrum Zenit PRO
przebieg:
201 tys. km
użytkowana przez:
67 tys. km
I warsztat i instalację oceniam bardzo dobrze. jeżdżę już bardzo długo i wykonuję normalne serwisy. okresowo wymieniam filtry. mój zestaw to zenit pro, herculesy, anatrtic, przewody parker i zbiornik 50 litrów.
5,0
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AG ZENIT
przebieg:
0 tys. km
użytkowana przez:
56 tys. km
4,5
Toyota Verso
Minivan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja:
EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja:
BRC SEQENT 24.11
przebieg:
43 tys. km
użytkowana przez:
34 tys. km
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
przebieg:
130 tys. km
użytkowana przez:
20 tys. km
Instalacja o nazwie eco tech. Sama się reguluje, co faktycznie musi funkcjonować, wnoszę po optymalnym spalaniu. Koszt do mojego samochodu 2200 zł, więc dość przyzwoita cena jak za taką funkcję.
Poprzednia
1
Następna
Wybierz markę
Abarth
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Alpine
Andoria
Aston Martin
Audi
BAIC
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
BYD
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DeLorean
Dodge
DS
Ferrari
Fiat
Ford
FSO
GAZ
Geely
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Intrall
Isuzu
Iveco
Jaecoo
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Leapmotor
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Łada
Man
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Qoros
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Scion
Seat
Seres
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Syrena
Talbot
TATA
Tesla
Toyota
Trabant
UAZ
Volkswagen
Volvo
Voyah
Wartburg
Yugo
ZAZ
Dodaj swoją
ocenę
Sprawdź
rankingi LPG
Polecamy
Polecamy
Katalog nowych aut
Dane techniczne
Raporty zużycia paliwa
Opinie
Usterki
Publikacje
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Filmy
Ogłoszenia
Ceny aut używanych
Dziennik kosztów
Opinie o instalacjach LPG
Testy zderzeniowe
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy