Szukaj

Dretan Gabriela Pająk

Informację kontaktowe
Adres: Pocztowa 87, Tanowo
Województwo: zachodniopomorskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 14 ocen ocen
Jakość montażu
4,8
Kultura obsługi
5,0
Poziom cenowy
4,7
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
13 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
13 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
14 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
13 opinii
Źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (14)

5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
W środku sekwencja BRC na wtryskach Alba. Spalanie niewiele ponad litr tego co brał na Pb. W cyklu miejskim trochę więcej. Jeśli chodzi o samą jazdę nigdy nie miałem problemów na LPG. Żadnego szarpania, przełączania na Pb. Jednym słowem instalacja udana, dobrze zamontowana.
5,0
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 113 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Założona sekwencja z BRC SQ 32. Spisuje sie bez zarzutu. Silnik pracuje poprawnie. Spalanie w granicach 9l/100km. Jak na LPG wynik zadowalający.
5,0
Honda Odyssey III
Minivan 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Jazda na LPG bez żadnych problemów, nawet z pełnym obciążeniem. Instalacja od BRC SQ P&D. Przechodzenie na gaz płynnie, nawet podczas mrozów, nie trwa to dłużej niż chwilę. Na trasie nie czuję spadków mocy, nawet przy dynamicznej jeździe, czy autostradzie.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.6 MPI 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dość świeżo założona KIT ALBA. Do dziś przejechane ok 10 tys.km. Ale jak na razie zero problemów, nawet przy niskich temperaturach. Silnik pracuje równo, bez szarpania, przy przełączaniu na gaz przechodzi płynnie.
5,0
Seat Cordoba III
Sedan 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Pierwsza ocena po przejechaniu 30 tys.km na plus. Żadnych problemów z silnikiem. Dobrze zniósł montaż LPG. Ładnie przyspiesza, nie szarpie, nie ma problemów z odpaleniem i przejściem na LPG. Instalacja Kit Alba. Montaż przy przebiegu 155 tys.km.
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik pracuje bez zarzutu. Cicha praca, dobrze współpracuje z LPG. Sama instalacja Zavoli nie do zajechania. Spalanie niewiele większe od tego na Pb a koszty dużo mniejsze. Samo auto może demonem prędkości nie jest ale całkiem żwawo radzi sobie na LPG.
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto pięknie przyjęło LPG. Instalacja BRC SQ 32 z OBD pracuje bez zarzutu. Spalanie w trasie wchodzi mi w granicach 10% więcej tego co na benzynie. Na gaz przełącza się szybko, nawet przy mroźnych porankach. Nie miałem ani razu problemu z odpaleniem i przejsciem na LPG.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu ponad 200 tys.km. Wszystko pracuje bez zarzutu. Szybko przełącza na gaz, silnik nie szarpie, spalanie wg moich obliczeń zaledwie do 10% więcej tego co na benzynie. Auto jest już po 2 przeglądach lpg, wymianie filtrów. Jak na razie nie mam absolutnie żadnych uwag.
5,0
Jeep Commander
Terenowy 3.7 i V6 2WD 213KM 157kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja sprawuje się bez zarzutu (BRC SQ P&D). Na montaż do Tanowa jechałem ze Szczecina. Wszystko ładnie pracuje, nie zauważyłem spadku mocy, a tego się bałem najbardziej. Najważniejsze że spalanie jest niewielkie w porównaniu z benzyną.
5,0
Peugeot 407
SW 2.0 16V 136KM 100kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Różnica w mocy nieodczuwalna, silnik pracuje idealnie, spalanie na trasie ok. 8/100km, na mieście do 11/100km, czyli tyle ile na benzynie. Wymiana filtrów co 15tys. i co 30 tys. km. Różnica w kasie ogromna ;) bak 53l w kole zapasowym, tankuje się ok 40-43l (czyli standardowo 70-80% pojemności baku). W następnym aucie też będzie gaz, instalacja montowana w DRETAN Tanowo...