Szukaj

CZAKRAM Jacek Okoński Sp.j.

Informację kontaktowe
Adres: Baczyńskiego 9a, Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 94 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
88 opinii
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
84 opinie
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
92 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
92 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (94)

5,0
Opel Vivaro A
Van z pojedynczą kabiną L2 2.0 117KM 86kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 114 tys. km
Vivaro na lpg zrobiłem już ponad 100tys km, praktycznie jest użytkowany w firmie. Wrażenia i odczucia są pozytywne, koszt inwestycji dawno już się zwrócił. Silnik i instalacja są w dobrej kondycji, serwis jest na bieżąco.
5,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC KIT ALBA założona przy udokumentowanym przebiegu 81 tys.km. Silnik po montażu nie zaskakuje niczym negatywnym. Równa praca, dobrze się zbiera, przyspieszenie ok. Nie bierze oleju. Co do samej instalacji to również bez zastrzeżeń.
5,0
Smart Fortwo II
Cabrio 1.0 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 64 tys. km
użytkowana przez: 54 tys. km
Silnik w smarcie bardzo przyjazny lpg - brak jakichkolwiek problemów. Do jazdy po mieście nie brakuje mu mocy. Instalacja BRC Kit Alba - ekonomiczna i oszczędna. Gazownik zrobił kawał dobrej roboty, wszystko pracuje bez zarzutu.
5,0
Saab 9-5 III
Sedan 1.6 Turbo 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
180 konny silnik spokojnie spełnia moje wymagania przy codziennej jeździe do pracy. Zamontowałem w nim instalację gazową Brc Kit Alba - robi ona swoją robotę. Oszczędności jak najbardziej są. Ogólnie jedzi się komfortowo, bez problemów. Auto bardzo fajne.
5,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Silnik mimo sporego przebiegu w momencie montażu pracuje bez zarzutu. Dobrze przyjął gaz, spalanie oscyluje w granicach 9-10 l na 100 km w zależności od stylu jazdy. Z mocą nie było problemów, przyspieszenie ok. Jak na razie wszystko działa idealnie.
5,0
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 144 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Auto mające na prawdę bardzo ekonomiczny silnik, a zarazem kopa i odpowiedni poziom mocy. Instalacja gazowa jaką montowałem to Brc Kit Alba - nie mam do czego się przyczepić. Nic nie zamula, silnik pracuje równo i poprawnie. Spalanie lpg około 7-8l.
5,0
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Panowie z firmy znają się na swojej pracy. Zleciłem im poważną robotę, zagazowania Dodge ram. Silnik spory, bo 5,7 401km - na prawdę ma kopa. Panowie doradzili mi instalację Brc P&D - inwestycja opłaciła się. Koszt instalacji już się zwrócił, silnik ma moc, a oszczędności są!
4,5
Citroen C4 I
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 93 tys. km
użytkowana przez: 67 tys. km
Zamontowałem instalację BRC Sequent 32 w swoim Citroenie C4. Z silnikiem 1.6 16V instalacja radzi sobie znakomicie. Autko z mocą 110 km, nie narzekam na żadne spadki mocy, samochód jak jeździł tak jeździ. Instalację mogę śmiało polecić.
5,0
Opel Corsa D
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: BRC
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
5,0
Kia Sportage III
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bezpośredni wtrysk, a instalacja BRC sprawuje się bez zarzutu. Silnik pracuje równo, nie ma żadnych spadków mocy i przełączania na Pb nawet przy gwałtownym przechodzeniu na wyższe obroty. Dobrze przyspiesza, spalanie i dynamika ok. Jestem zadowolony