Szukaj

CZAKRAM Jacek Okoński Sp.j.

Informację kontaktowe
Adres: Baczyńskiego 9a, Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 94 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
88 opinii
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
84 opinie
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
92 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
92 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (94)

5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
5,0
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 155 tys. km
Instalacja BRC P&D, od montażu przejechane już blisko 150 tys.km. Instalacja montowana przy przebiegu 180 tys.km. Silnik po montażu LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem miał dokładny przegląd, drobny remont. Od tamtej pory nie do zdarcia. Sprawdza się zarówno w trasie jaki i w terenie. A LPG przy jego spalaniu generuje spore oszczędności.
4,5
Lexus GX
Terenowy 4.7 i V8 32V 238KM 175kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Bardzo fajne auto radzące sobie z terenem bez problemów. Silnik ma bardzo duży zapas mocy. Instalacja od Brc spisuje się dobrze, również w terenie. Z obsługą nie mam żadnych problemów.
5,0
Citroen C3 I
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Od montażu minęło ok pół roku, jak na razie zero problemów jeśli chodzi o silnik i jazdę na LPG. Nawet jak auto jest pod pełnym obciązeniem dalej wszystko jest ok. Silnik nie stracił na mocy, spalanie oscyluje w granicach 9-10l na 100km.
4,5
Toyota Aygo II
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto mam co prawda dopiero dwa lata ale już pierwsze wnioski mogę wyciągnąć. Na lpg zrobiłem już ponad 35tys km, serwisy też już mam 2 za sobą. Z lpg jestem zadowolony, wszystko spisuje się dobrze. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Daewoo Korando
Standard 2.0 i 16V 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Silnik z lpg bardzo dobrze sprawdza się w terenie - nie brakuje mu mocy. Instalacja jaką zamontowano to Kit Alba - radzi sobie bez problemów. technicznie nie odczuwam żadnej różnicy z lpg, jedyni o czym pamiętam to serwis instalacji. Na lpg zrobiłem ponad 40tys km.
5,0
Mazda 2 II
Hatchback 5d 1.5 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Na lpg przejechałem już ponad 50 tys km i stwierdzam, że montaż instalacji był bardzo dobrym pomysłem. Nic mi sie nie psuje, jedyne o czym pamiętam to regularny serwis. Instalacja Brc Kit Alba.
5,0
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli zakładana przy przebiegu 50 tys. do tej pory przejechane ok 20 tys.km. Silnik na gazie pracuje wręcz wzorowo. Nie było ani jednej sytuacji kiedy mógłbym mieć jakieś wątpliwości. Moc została jak dawniej, po przejściu na 4x4 też nie ma problemu, nawet w terenie. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.
5,0
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 z lubryfikacją montowana do silnika 2.0 przy przebiegu 110 tys.km. Od ego momentu dołożyłem jeszcze 50 tys.km. Pracę silnika oceniam bardzo dobrze. Nie było i nie ma żadnych problemów. Nawet przy jeździe w terenie i mocniejszym dodawaniu gazu wzrasta jedynie spalanie. Silnik pracuje bez zmian.
5,0
Citroen Berlingo I
Mikrovan 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Założona instalacja BRC KIT Alba przy przebiegu ponad 220 tys.km. Do tej pory przejechane 70 tys. Zero problemów. Auto codziennie pokonuje ok 200 km, silnik pracuje równo. Nie ma znaczenia obciążenie, ani mocniejsze dodanie gazu.