Szukaj

CZAKRAM Jacek Okoński Sp.j.

Informację kontaktowe
Adres: Baczyńskiego 9a, Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 94 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
88 opinii
Powyżej 20%
6 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
84 opinie
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
92 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
92 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (94)

4,5
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
W Toyocie mam założoną instalację gazową BRC SQ32. Instalacja wytrzymała i bezawaryjna. Przejeździłem na niej 90 tys km bez żadnych usterek. Do tego poziom spalania utrzymuje się na stałym poziomie. Instalacja przynosi mi spore korzyści dzięki temu. Polecam dla osób szukających oszczędności.
5,0
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. W aucie już 4 lata. Sprawdza się dobrze. Nic poza standardowymi przeglądami i wymianą filtrów nie musiałem robić. Spalanie na jednolitym poziomie. Odchyły max +/-1l/100km w zależności od jazdy. Nie mam zastrzeżeń, inwestycja trafiona. Zwrot kosztów po niecalym roku.
5,0
Citroen C5 III
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zamontowana 2 lata temu. Silnik o dziwo dobrze zniósł gaz. Nie ma spadków mocy, instalacja pracuje poprawnie. Spalanie na poziomie 9-10l/100km w zależności od warunków. Podczas przeglądów wymieniane były jedynie filtry, jak kolejne 50 tys. km będzie tak udane to instalacja w pełni zda egzamin.
5,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.6 JTD 16v 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja założona Zavoli Winner. Nie była droga, ale służy dobrze. Przejechałem na niej już prawie 80 tys.km, czyli tyle samo co na benzynie. Nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o moc czy pracę silnika. Spalanie jest w miarę stałe, dużo zależy od prędkości ale to normalne. Silnik dobry pod instalację LPG.
5,0
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC Sequent, na wtryskach Alba. Montaż odbył się przy przebiegu 280 tys.km i po remoncie silnika. Od montażu wszystko działa perfekcyjnie. Spalanie w ok. 9l/100km, na benzynie było ok 7,5-8l/100km więc wynik zadowalający. Przejście na gaz płynne, po kilku sekundach, zimą przy niższej temp. trochę dłużej, ale niewiele dłużej. Instalacja regularnie serwisowana, poza...
5,0
Volkswagen Sharan I
Van 2.0 i 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 zakładana ponad rok temu. Przebieg w momencie montażu 210 tys.km, do dziś na LPG ok 30 tys.km. Auto i instalacja jest po drugim przeglądzie. Do samej instalacji i jej pracy żadnych uwag nie mam. Wszystko działa jak należy, zero problemów z LPG od montażu.
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja Zavoli Winner zakładana przy przebiegu 180 tys.km. Spalanie unormowane na granicy 8-8,5l/100km w cyklu mieszanym. Instalacja ma 2 lata, od chwili montażu przechodziła cykliczne przeglądy. Nic złego się nie dzieje. Silnik też dobrze pracuje na gazie. Nie ma szarpania, spadków mocy, odpalanie bez problemu.
5,0
Citroen Berlingo I
Mikrovan 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Auto firmowe, jazda głównie po mieście z towarem. Instalacja Zavoli Winner zakładana była blisko 3 lata temu. Przez ten czas zrobione jest ok 80 tys.km na samej instalacji bez awarii więc o czymś to świadczy. Silnik pracuje równo, nawet pod duzym obciążeniem nie ma problemów z jazdą i przejściem na LPG. Inwestycja się zwróciła po niecałych 20 tys,km więc było warto.
4,5
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja w mojej ocenie bardzo udana. Przed montażem zbierałem o niej opinie i można powiedzieć że jest najczęściej montowana do aut z dużymi pojemnościami. Jeżeli chodzi o samą eksploatacje to brak jakichkolwiek problemów. Auto chodzi jak należy nic nie szarpie, nie rozłącza, wszystko jest tak jak należy.
4,5
Honda City V
Sedan 1.5 i 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dobra i żywotna. Na lpg przejechałem dystans 140 tys km bez żadnej awarii, auto bez żadnych uszczerbków na zdrowiu, silnik pracuje równo i jest w dalszym ciągu dynamiczny. Bardzo dobre spalanie w granicach 8l/100 km. Silnik idealny pod instalacje gazowe.