Szukaj

Auto-X Sp. z o.o.

Informację kontaktowe
Adres: Gersona 30, Kraków
Województwo: małopolskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 18 ocen ocen
Jakość montażu
3,3
Kultura obsługi
3,3
Poziom cenowy
3,0
Polecany warsztat
3,2
Średnia ocena
3,2
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
14 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
5 opinii
2-3 razy rocznie
8 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
12 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
6 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
8 opinii
Dobrze
3 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
2 opinie
Bardzo źle
4 opinie
Mapa

Oceny instalacji LPG (18)

4,5
Land Rover Freelander I
Standard 2.5 V6 24V 177KM 130kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Autko po założeniu instalacji LPG pracuje zupełnie jak na benzynie. Praktycznie nieodczuwalny spadek moccy.
5,0
Fiat Uno II
Hatchback 0.9 39KM 29kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ NICOLAUS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 101KM 74kW
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Silnik pracuje bardzo dobrze na LPG. Osiągi podobne (V-max zarówno na lpg i Pb wynosi 200 km/h). Przełączanie na lpg automatyczne i nie wyczuwalne w trakcie jazdy. Spalanie trochę wyższe ale przy tej cen gazu to nie ma dla mnie znaczenia.
4,8
Dodge Caravan IV
Minivan 3.8 LE 218KM 160kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Ford Mondeo I
Kombi 2.5 i 24V 170KM 125kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
2,0
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 235KM 173kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ AG SGI 2
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
PO PRZEJECHANIU 40 TYŚ. KM ROBIŁEM REMONTY GŁOWIC
2,8
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
2,8
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AG SIROCCO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Silnik bardzo źle reaguje na przełączanie się silnika zimnego (np. po postoju w nocy). Szarpie nie chce wkręcić się w obroty. Jakby się wtryski przytykały czy coś takiego. Trwa to chwile, ale potrafi narobić gęsiej skórki jak wyjeżdżam z podporządkowanej a tu auto nie chce jechać aż w końcu potrafi zgasnąć. Auto jedzie, subiektywnie czuje różnice w osiągach większą aniżeli...